سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهمترین وظیفه روابط عمومی ها بستر سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی در جلسه هماهنگی کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی ستادها ی انتخابات شهرستان های استان که با حضور مسئولان روابط عمومی فرمانداری های استان برگزار شد، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نظام را بیمه و دشمنان نظام را مایوس می گرداند.
وی افزود : مهم ترین وظیفه ما بستر سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.
کارخایی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد : باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان سمنان رقم بخورد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مردم استان سمنان که این مردم را مردمی متدین، دین مدار و با اخلاق و دانش پژوه عنوان فرمودند، افزود: این استان همواره مردمی آگاه و متعهد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و پیرو ولایت فقیه داشته و درصد مشارکت مردم در انتخابات در استان سمنان نشان داده که این مردم همواره پیرو ولایت فقیه و نظام و انقلاب و اسلام هستند.
کارخایی با اشاره به شرایط حساس جهان و منطقه خاورمیانه افزود : هرچه حضور مردم در صحنه بیشتر باشد به قوام و اعتبار نظام می افزاید.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان افزود: با توجه به رسالتی که روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی دارند همه ما باید با تمام توان و پتانسیل نسبت به انجام تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب با شیب ملایم تا زمان برگزاری انتخابات اقدام نمایند.
وی افزود: باید با تبیین اهمیت حضور در انتخابات و تشریح قوانین و مقررات و در مرحله نهایی با تهییج و تشویق و ترغیب مردم به حضور در عرصه سرنوشت ساز انتخابات، رسالت خودمان را بصورت حرفه ای انجام دهیم.
کارخایی خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات باید مردم را آگاه کنیم و زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم نماییم و با انتشار سخنان امام خمینی ره، مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و اقدامات تبلیغی مناسب، نسبت به ترغیب مردم اقدام نماییم.
به گفته وی همچنین در حین برگزاری انتخابات، با برقراری ارتباط مناسب با خبرنگاران و انتشار بموقع اخبار صحیح، مانع از ایجاد هرگونه شبهه و شایعه شویم.
وی گفت : در مرحله پس از انتخابات با انتشار آمار دقیق و تایید شده ستاد انتخابات استان در پایگاه های اطلاع رسانی فرمانداری ها و استانداری، ارتباط مناسب و شفافی با مردم برقرار نماییم و اعتماد عمومی را محافظت کنیم.
کارخایی افزود: همه دستگاه های اجرایی استان می بایست با همه توان و پتانسیل نسبت به اطلاع رسانی و تبلیغات برای اقشار مختلف مردم که با آنها ارتباط دارند و جلب مشارکت حداکثری تلاش نمایند.
وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از هر روزنه ای به دنبال ضربه زدن و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بوده ولیکن حضور مردم در صحنه همواره باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده و مردم با حضورشان این نظام را بیمه کرده اند و علاوه بر آن در عرصه های مختلف علم و فناوری نیز افتخارات جهانی آفریده اند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همچنین بر پاسخگویی به افکار عمومی و دغدغه های مردم و مخاطبین دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: ضروری است تا با پاسخگویی مناسب و به موقع از شائبه عدم پاسخگوئی تخریب دولت به واسطه بی پاسخ گذاشتن دغدغه های افکار عمومی جلوگیری شود.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان همچنین بر حمایت از خبرنگاران اصحاب رسانه و مطبوعات تاکید کرد و افزود: باید زمینه حضور خبرنگاران را در امور مرتبط با انتخابات و جلسات مربوطه فراهم کرد و همکاری و تعامل با خبرنگاران مد نظر قرار بگیرد. کارخایی همچنین بر انجام مصاحبه با فرمانداران و ارائه گزارش مستمر از فعالیت های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات در شهرستان ها تاکید کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همچنین ضمن تاکید بر بستر سازی مناسب تبلیغات و اطلاع رسانی و ایجاد فضای همدلی و همزبانی و نشاط و امید در جامعه افزود: در تهیه و تدوین خبر هنرمندانه عمل شود و از انتشار خبرهای ناامید کننده پرهیز گردد.
وی همچنین خواستار انجام آسیب شناسی فراروی اطلاع رسانی در استان توسط مسئولین کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شد.
همچنین در این جلسه مسئولان روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های استان و مسئولان کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته مذکور ارائه کردند و ضمن تاکید بر ضرورت حضور اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و شهرستان در دوره های آموزشی مرتبط با انتخابات و تاکید بر ضرورت انجام هماهنگی در هرگونه اطلاع رسانی مرتبط با انتخابات از طریق کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، پیشنهادها و نظرات خودشان را مطرح نمودند.
6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نگرش مدیران ارشد کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی در خصوص وظایف روابط عمومی