مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



عیادت جمعی از علما و روحانیون از آیت الله واعظ طبسی


به گزارش شیعه آنلاین به نقل از شفقنا، جمعی از علما، روحانیون و اساتید حوزه علمیه مشهد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار و رییس سازمان نظام پزشکی با حضور در بیمارستان امام رضا(ع)، از آیت الله واعظ طبسی عیادت کردند.

آیت الله حسن عالمی، حجج اسلام و المسلمین ابوترابی، راشد یزدی، ایازی، تقوی، دیانی، مرویان حسینی و… با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرده، در جریان وضع سلامت تولیت آستان قدس رضوی قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، پس از عیادت آیت الله واعظ طبسی، در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم ایشان با دعای خیر مردم و تلاش پزشکان بهبودی خود را بازیابند.

وی ضمن اینکه از همه مؤمنان خواست که برای سلامت آیت الله واعظ طبسی دست به دعا بردارند، افزود: کسانی که بر محور مضجع شریف حضرت رضا(ع) هستند، برای سلامتی ایشان دعا کنند. ما کسی جز خدا نداریم، دعا تنها سلاح مؤمنان بوده و در حال حاضر نیز جز توسل کاری از دست ما ساخته نیست.

حجت الاسلام و المسلمین مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار حوزه خواستار دعای مردم برای سلامتی و شفای آیت الله واعظ طبسی شد.

حجت الاسلام و المسلمین دیانی، مسئول مدرسه علمیه امام باقر(ع) مشهد نیز ضمن درخواست دعا برای شفای تولیت آستان قدس رضوی، از آیت الله واعظ طبسی به عنوان شخصیتی عالم، متقی، مدیر و مدبر، ولایی و انقلابی یاد کرد.

زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی نیز همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی، با قرائت سوره حمد، برای سلامتی آیت الله واعظ طبسی دعا کردند.

عیادت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار از آیت الله واعظ طبسی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد و استاندار خراسان رضوی؛ مهندس علیرضا رشیدیان با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) آخرین وضعیت جسمانی آیت الله واعظ طبسی را جویا شدند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در جمع خبرنگاران گفت: تیم پزشکی در حال انجام اقدامات لازم است و انشاءالله به لطف خداوند، عنایت حضرت امام رضا(ع) و دعای خیر مردم ایشان سلامتی شان را بازیابند.

استاندار خراسان رضوی نیز با آرزوی شفای عاجل برای نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت عظمای آستان قدس رضوی اظهار داشت: حضرت آیت الله واعظ طبسی از سرمایه های عظیم نظام جمهوری اسلامی هستند که عمرشان را برای انقلاب اسلامی و راه امام راحل(ره) صرف نموده اند.

علیرضا رشیدیان گفت: وضعیت عمومی ایشان از دیشب در حالت پایدار قرار دارد و کادر درمانی نیز در حال تلاش برای بهبود آن هستند.

رئیس سازمان نظام پزشکی از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از نزدیک جویای روند درمان آیت الله واعظ طبسی شد.

دکتر زالی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: کادر پزشکی با هدف پایدار نگاه داشتن وضعیت موجود در تلاش هستند و برای کنترل این شرایط اقدامات لازم در حال انجام است.

دکتر زالی درباره وضعیت موجود آیت الله واعظ طبسی بیان کرد: برای قضاوت دقیق در خصوص مشکلات احتمالی ناشی از افت فشار خون و وقفه تنفسی، نیازمند زمان و بررسی بیشتری هستیم، اما در حال حاضر عمده تلاش تیم پزشکی برای تثبیت و کنترل وضعیت موجود است.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در پایان ضمن تاکید بر اینکه تیم پزشکی تمامی تلاش خود را برای بهبود آیت الله واعظ طبسی انجام می دهد، از عموم مردم خواست که برای شفای ایشان دعا کنند.

زائران و مجاوران بارگاه رضوی برای سلامتی آیت الله واعظ طبسی دست به دعا برداشتند

همزمان با اقامه نماز و ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای سلامتی آیت الله واعظ طبسی،‌  تولیت آستان قدس رضوی دست به دعا برداشتند.

در پی خبر،‌ بیماری و بستری شدن آیت الله واعظ طبسی؛ تولیت عظمای آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان،‌ زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای سلامتی و شفای عاجل ایشان دست به دعا برداشتند.

این گزارش حاکی از آن است همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر مردم ولایتمدار ایران اسلامی که مشرف به حرم مطهر رضوی شده بودند سوره حمد را جهت سلامتی،‌ آیت الله واعظ طبسی قرائت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی پیش از ظهر جمعه با حضور در پای صندوق رأی در حرم امام رضا(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت و بعدازظهر همان روز به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد.


ویدیو مرتبط :
دیدار هیئت مصری با آیت الله واعظ طبسی