ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طارمي و محمدي، کماکان در صدر ارزشمندترين‌ها


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 16:44

طارمي و محمدي، کماکان در صدر ارزشمندترين‌ها

ورزش سه/ پس از پايان بازي هاي هفته يازدهم ليگ برتر، دو بازيکن باتجربه توانستند با عملکرد فوق العاده خود، به رده هاي بالاي ليست ارزشمندترين بازيکنان ليگ برتر برسند.
مهدي رجب زاده پا به سن گذاشته، با دو پاس گل ديگر و غلامرضا رضايي با يک گل و يک پاس گل توانستند به جمع بالانشين ها راه پيدا کنند. در رده هاي اول و دوم و سوم ارزشمندترين بازيکنان ليگ برتر، پس از پايان هفته يازدهم تغييري حاصل نشد و حتي بازي حساس دربي نيز نتوانست در اين زمينه تاثيرگذار باشد.
اول - مهدي طارمي؛ 9.5 امتياز
طارمي در بازي برابر ملواني ها به ميدان نرفته بود، در ديدار بزرگ دربي نيز بازهم براي تيمش به ميدان رفت، هرچند که طارمي نتوانست در اين بازي کار قابل توجهي از خود ارائه دهد اما بازهم به مانند بازي هاي اخير اين تيم، يک وزنه روحي براي هواداران بود و البته با دوندگي خود در ميان مدافعان استقلال، در نهايت تاثير خود را براي تيمش گذاشت.
مهاجم پرسپوليسي ها تاکنون 6 بار براي تيمش گل زني کرد و 2 پنالتي گرفته شده نيز توسط او به گل تبديل شد و از اين طريق 8 امتياز به دست آورد، 3 پنالتي که توسط طارمي گرفته شد نيز به گل تبديل نشد اما براي او 1.5 امتياز داشت.
دوم – مهرداد محمدي؛ 8 امتياز
جوان اول راه آهني ها که سه هفته اي مي شود نتوانسته براي تيمش کار خاصي کند، کماکان با همان 6 گلي که براي راه آهني ها به ثمر رساند و 2 پاس گلي که براي هم بازيانش ارسال کرد، 8 امتيازي در رده دوم جدول ارزشمندترين بازيکنان ليگ برتر قرار دارد. محمدي به همراه ساير راه آهني ها در بازي گذشته در حالي که در يک صحنه مي توانست دروازه حريف را بازکند در نهايت موفق به اين کار نشد و اتفاقا شکست سنگيني نيز پذيرفتند.
سوم – حسن بيت سعيد، سجاد شهباززاده؛ 7 امتياز
بيت سعيد که در بازي يازدهم تيمش نتوانست براي يارانش گل زني کند دقيقا به صورت آهسته و پيوسته به کار خود ادامه مي دهد و يک هفته در ميان براي تيمش مي درخشد. بيت سعيد تاکنون توانسته 6 بار براي تيمش گلزني کند و يکي از سه آقاي گل فعلي ليگ محسوب مي شود، البته وي يک بار نيز توانست از خود پاس گل به جا بگذارد.
شهباززاده که اميد اول هواداران آبي پوش در دربي بزرگ تهران بود عملکرد مساوي در گل و پاس گل داشته است، وي تاکنون توانسته سه بار دروازه حريفان را باز کرده است و دو پاس گل و دو پنالتي منجر به گل(که پاس گل محسوب مي شود) براي تيممش به جا گذاشته است و توانسته 7 امتياز را براي خود دست و پا کند.
چهارم – غلامرضا رضايي، کاوه رضايي، محسن يوسفي و مهدي رجب زاده؛ 6 امتياز
غلامرضا رضايي که يکي از باتجربه ترين بازيکنان حاضر در ليگ پانزدهم محسوب مي شود تاکنون توانسته تاثيرگذاري فوق العاده اي براي تيم سايپا داشته باشد و بهترين بازيکن اين تيم لقب بگيرد، وي در يازده بازي سايپا توانسته 4 گل و 2 پاس گل ثبت کند تا از اين طريق 6 امتيازي شود.
کاوه رضايي که يکي از زهردارترين بازيکنان تيم يحيي گل محمدي محسوب مي شود با دو گلي در که بازي اخير اين تيم توانست وارد دروازه حريف کند تعداد گل هاي خود را به عدد 4 رساند. کاوه تاکنون نيز توانسته در ارسال 2 پاس گل نيز موفق باشد و 6 امتياز نهايي خود را از اين طريق به دست بياورد.
يوسفي که اين روزها به شدت به کار رضا مهاجري و تيم پديده آمده است در بازي هاي امسال اين تيم مانند فصول قبل موثر بازي کرده است، وي 3 بار براي تيمش موفق به گلزني شده است و 3 بار نيز پاس هايي را براي هم بازيانش ارسال کرده که منجر به گل شده است و 6 امتياز را از اين بابت به دست آورده است.
رجب زاده که او را مي توان مسن ترين بازيکن حاضر در صدر اين ليست دانست آقاي پاس گل ليگ محسوب مي شود، وي در بازي ها و گل هاي ذوب آهن نقش اول را داشته است و توانسته 6 پاس گل براي هم بازيانش ارسال کند. رجب زاده در بازي هفته دهم و يازدهم ذوبي ها، سه پاس از شش پاس خود را ثبت کرده است.
پنجم – محمد ابراهيمي؛ 5.5 امتياز
مهاجم گسترش فولادي ها که اين روزها عصاي دست فراز کمالوند محسوب مي شود در بازي هاي اخير حرف اول را در بازي هاي اين تيم مي زند در بازي هفته يازدهم در ليگ برتر، دو پاس گل از خود به جا گذاشت و يک گل ديدني نيز به ثمر رساند. ابراهيمي تاکنون 2 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل براي ساير هم بازيانش ارسال کرده و يک بار نيز موفق به گرفتن پنالتي شده که به توسط بازيکنان ديگر به گل تبديل نشد.
رتبه بازيکن تيم گل پاس گل پنالتي امتياز
1 مهدي طارمي پرسپوليس 6 2 1.5 9.5
2 مهرداد محمدي راه آهن 6 2 0 8
3 حسن بيت سعيد استقلال خ 6 1 0 7
3 سجاد شهباز زاده استقلال 3 4 0 7
4 غلامرضا رضايي سايپا 4 2 0 6
4 کاوه رضايي ذوب آهن 4 2 0 6
4 محسن يوسفي پديده 3 3 0 6
4 مهدي رجب زاده ذوب آهن 0 6 0 6
5 محمد ابراهيمي گسترش 2 3 0.5 5.5
6 اميد ابراهيمي استقلال 5 0 0 5
6 احسان حاج صفي سپاهان 3 2 0 5
6 علي عليپور پرسپوليس 2 3 0 5
6 جلال علي محمدي صبا 2 3 0 5
6 امين منوچهري راه آهن 2 3 0 5
6 سروش رفيعي تراکتورسازي 2 3 0 5
7 آرش افشين ملوان 3 1 0 4
7 داريوش شجاعيان گسترش 3 1 0 4
7 مرتضي تبريزي ذوب آهن 3 1 0 4
7 محمدرضا خلعتبري سپاهان 3 1 0 4
7 محمد قاضي صبا 3 1 0 4
7 وحيد اميري نفت 2 2 0 4
7 بختيار رحماني تراکتورسازي 2 2 0 4
7 جابر انصاري استقلال 2 2 0 4
7 فرشاد احمدزاده پرسپوليس 1 3 0 4
7 روح اله سيف الهي استقلال خ 1 3 0 4
7 حسين بادامکي پديده 1 3 0 4
7 رضا عنايتي سياه جامگان
1 3 0 4
طريقه امتيازدهي:
هر گل زده و پاس گل يک امتياز براي بازيکنان داشته است، البته اين در حالي است که پنالتي گرفته شده توسط بازيکنان اگر به گل تبديل شود، پاس گل محسوب مي شود و يک امتياز براي آن بازيکن دارد و اگر به گل تبديل نشود نيم امتياز را در پي خواهد داشت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
لبخند...کماکان