سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو خبر از شهرستان های صحنه و كنگاور


مسئول پایگاه فوریت های پزشكی بخش میانراهان به ایرنا گفت: پس از درخواست كمك از سوی مركز فوریت های پزشكی شهرستان سنقر از پایگاه فوریت های پزشكی میانراهان برای احیاء نوزاد دو ماهه ای كه بر اثر عفونت ریوی به سمت كرمانشاه در حال اعزام بود، اقدامات لازم برای پذیرش این نوزاد انجام شد.
سجادد رحمتی ادامه داد :این نوزاد كه در میانه راه دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، با همكاری پزشك خانواده میانراهان و انجام CPR، خوشبختانه از مرگ حتمی نجات یافت.
اكبری تصریح كرد: پس از اطمینان از وضعیت مطلوب این نوزاد، بلافاصله نوزاد به بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر برای تكمیل روند درمان اعزام شد.
***
رئیس مركز فوریت های پزشكی كنگاور از مصدومیت دو نفر در واژگونی یك دستگاه سواری لیفان در این شهرستان خبر داد.
غلامرضا گودینی به ایرنا افزود: این سانحه رانندگی روز شنبه در كیلومتر 15 جاده كنگاور به اسدآباد رخ داد.
وی افزود: مصدومان حادثه پس از انجام خدمات پیش بیمارستانی توسط كاركنان مركز فوریت های پزشكی با آمبولانس به بیمارستان شهید چمران كنگاور انتقال داده شدند.
شهرستان كنگاور با حدود 85 هزار نفر جمعیت در شرقی ترین نقطه استان كرمانشاه قرار دارد.
7447/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خبر حادثه سیل شهرستان رشت