علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برپایی اولین ماراتن تولیدکنندگان محتوای دیجیتال به میزبانی صنعتی شریف


به گزارش گروه علمی ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، شركت كنندگان در رقابتهای تولید محتوای دیجیتال ایران طی دو روز باید برای چالشهایی در 6 موضوع محتوایی در فضای دیجیتال، ایده‌هایی را پیشنهاد دهند.
توانمندی در انجام كار گروهی، سابقه و تجربه كافی یا ارائه ایده‌های برجسته لازمه ورود به اولین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران است و تنها تیم‌هایی می‌توانند در این رقابت فكری شركت كنند كه صلاحیت آنها ابتدا به تایید كمیته داوران برسد.
با این وجود تیم‌های دانش‌آموزی كه توانمندی خود را در ایده‌پردازی نشان دهند نیز می‌توانند در این رقابت شركت كنند. این ماراتن توسط دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف تدارك یافته و در 6 موضوع دین و فرهنگ، پزشكی و سلامت، كارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، علوم فنی و مهندسی، هنر و معماری، بانكداری پرداخت و فناوری‌ مالی، چالش‌هایی كه برخی از آنها برگرفته از مسائل واقعی می‌باشند را پیش روی تیم‌های شركت كننده می‌گذارد تا برای مقابله با آنها ایده‌هایی مناسب ارائه كنند.
این ایده‌ها می‌توانند در محورهای فایل‌های متنی و نشریه الكترونیكی، پرتال و وب‌سایت، محتوای نرم‌افزارهای تلفن همراه، پویانمایی، عكس، فیلم و صوت تلفن همراه، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، فایل‌های متنی و عكس، ایده‌پردازی و سناریوی بازی‌های رایانه‌ای، بصری‌سازی داده‌ها و كاربری ui/ux ارائه شوند.
مهلت ثبت نام برای شركت در این رقابتها تا 30 فروردین ماه ادامه دارد و تیم‌های اول تا سوم در هریك از موضوعات شش گانه از 10 تا 2 سكه بهار آزادی دریافت خواهند كرد.
پس از آن تیمهای برتر به مدت 3 ماه فرصت دارند تا ایده‌های خود را به محصول كاربردی تبدیل كرده و جوایز ویژه اولین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران را از آن خود كنند.
علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر درخصوص قوانین مسابقه و شركت در این ماراتن می‌توانند به وب‌سایت مسابقه به نشانی www.sharifdc.ir مراجعه كنند.
علمی**1055**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین محتوای دیجیتال هدست آکیولس - زومیت