علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فروشگاه دائمی برای صاحبان مشاغل خانگی ایجاد می‌شود


به گزارش خبرگزاری مهر، عباس طباطبایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱گفت: بازاریابی و فروش از مراحل حساس و کلیدی در جریان فعالیت های اقتصادی است و بخش عمده ای از معضلات کارآفرینان و خوداشتغالی ها ناشی از عدم آگاهی و دانش آنان در مورد علم بازاریابی است.

طباطبایی افزود: با توجه به این که به زودی شاهد راه اندازی فروشگاه دائمی (دست آفرین) منطقه ۱۱ خواهیم بود، مرکز خدمات اجتماعی نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی مربوطه شامل شناسایی افراد متقاضی بهره برداری از فروشگاه دست آفرین و همچنین بررسی میزان آشنایی ایشان با موضوعاتی از قبیل بسته بندی، بازاریابی و فروش اقدام کرده است. 

او در ادامه گفت: نتایج حاصل از این بررسی ها، واحد کارآفرینی و توانمندسازی منطقه را بر آن داشت تا پیش از راه اندازی فروشگاه مذکور کارگاه های آموزشی تخصصی برای متقاضیان برگزار کند. لذا با همکاری دفاتر نوسازی و اداره اجتماعی ناحیه یک، اولین کارگاه با حضور قریب به ۵۰ نفر از کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ ضمن ابراز امیدواری از این که  اجرای چنین برنامه هایی ، راهگشای مسئله فروش و گردش مالی در جریان فعالیت اقتصادی شهروندان باشد ؛ خاطر نشان     کرد : فروشگاه دست آفرین تا پایان اسفند ماه در بزرگراه نواب ،نبش خیابان محبوب مجاز به شکل بازارچه و نمایشگاهی برای عرضه کالاها بدون واسطه دایر خواهد شد که محصولات تولیدی صاحبان مشاغل خانگی و کار آفرینان پهنه مناطق مرکزی شهر تهران نیز به معرض فروش گذاشته می شود.


ویدیو مرتبط :
مشاغل خانگی