سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمیسیون مستقل انتخابات، بی‌اعتبار‌ترین نهاد افغانستان بین مردم این کشور است


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‎ای خبرگزاری تسنیم در کابل، صبح امروز «بنیاد آسیایی» در افغانستان گزارش سالانه خود را با حضور مسئولان نهادهای مدنی، نمایندگان جامعه جهانی و برخی مقامات حکومتی در کابل ارائه کرد.

این بنیاد در گزارش خود اظهار داشت که برای تهیه آن با 75 هزار و 144 نفر از مردم افغانستان در مناطق مختلف این کشور مصاحبه انجام داده است.

براساس این گزارش ناامنی و فساد اداری از معضلات اصلی حکومت افغانستان مطرح شده و خوشبینی نسبت به آینده این حکومت در این گزارش به پایین ترین سطح خود رسیده است.

در ادامه گزارش تأکید شده که رضایت مردم از کارکردهای رهبران حکومت وحدت ملی به طور چشم‌گیری کاهش یافته و طبق نظر سنجی ، 37 درصد از شهروندان افغانستان مسیر فعلی حکومت این کشور را درست و 57 درصد نیز نادرست می‌دانند.

ناامنی و بیکاری مهم‌ترین موضوعاتی هستند که بنیاد آسیایی براساس بررسی‌ها و مصاحبه‌های خود به آن رسیده است.

طبق بررسی این بنیاد، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان با کاهش رضایت و اعتماد مردمی از 66 درصد در سال گذشته به 36 درصد در زمان مشابه سال جاری کمترین شاخص را از لحاظ رضایت شهروندان این کشور به خود اختصاص داد.

در گزارش نهایی بنیاد آسیایی نیز کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان به عنوان بی‌اعتبارترین نهاد دولتی از سوی مردم معرفی شد.

این گزارش تصریح می‌کند که میزان نارضایتی از اوضاع امنیتی این کشور نسبت به زمان مشابه آن در سال 2014 از 34 درصد به 43 درصد در سال 2015 میلادی رسیده است.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
‫کمیسیون ضد مافیا پارلمان ایتالیا مسیول نظارت در انتخابات‬‎