سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک عضو فراکسیون رهروان خبر عضو دیگر این فراکسیون درباره "جمعیت رهروان" را تکذیب کرد


بهروز نعمتی نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، انتخاب دبیرکل برای جمعیت رهروان ولایت و فهرست منتشر شده از اعضای هیئت مؤسس این تشکل سیاسی را در حد گمانه‌زنی دانست و قطعی عنوان نکرد و گفت: اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس هنوز درباره جمعیت، حزب و یا جبهه رهروان ولایت به جمع‌بندی نهایی نرسید‌ه‌اند و فهرست منشر شده، در حد گمانه‌زنی است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 100 تا 150 جلسه برای تعیین سازوکارها و و فهرست اعضای هیئت مؤسس این تشکل سیاسی برگزار شده است که هنوز اعضا درباره آن به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه، اظهار داشت: گمانه‌زنی‌ها و نیز برگزاری جلسات برای تعیین اعضای هیئت مؤسس همچنان ادامه خواهد داست و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

نعمتی درباره دبیرکلی جلالی برای جمعیت رهروان ولایت، گفت: آقای جلالی به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح است، اما هنوز به جمع‌بندی نهایی در این باره نرسیده‌ایم و اینها گمانه‌زنی است.

وی با بیان اینکه به طور قطع تعداد افراد هیئت مؤسس از 30 نفر بیشتر خواهد بود، افزود: فهرستی که توسط یکی از رسانه‌ها منتشر شده در حد گمانه‌زنی است و جمع‌بندی نشده است و تغییراتی زیادی در آن ایجاد خواهد شد؛ آقای عبدی اصلا در آخرین جلسه اعضای هیئت مؤسس حضور نداشته و از تصمیمات آن اطلاعی ندارد.

نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت‌های سیاسی این تشکل سیاسی پس از انتخابات مجلس دهم و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، ایرج عبدی دیگر عضو فراکسیون رهروان صبح امروز در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از نهایی شدن فهرست اعضای هیئت موسس "جمعیت رهروان ولایت" و انتخاب کاظم جلالی به دبیرکلی این جمعیت خبر داده بود.

بر پایه اظهارات این دو عضو فراکسیون رهروان ولایت، مشخص نیست اعضای هیئت موسس و دبیرکل جمعیت مذکور به طور قطع انتخاب نشده‌اند و یا برخی اختلافات درونی(حتی بعد از نهایی شدن موسسین و دبیرکل) منجر به موضع‌گیری متفاوت اعضای این تشکل سیاسی شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انتقادات تند رئیس فراکسیون جمعیت و خانواده از وزارت صمت در خصوص خودروهای طرح مادران