ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر کوثر رودبار به برتری رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم فوتبال جوانان ایثارگران کوثر رودبار را شکست دهد .
در جریان این مسابقه که از هفته دهم این رقابت ها و در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و با به ثمر رساندن دو گل ، هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کرد .
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ جوانان استان گیلان ، تیم شهرداری تولمشهر با نتیجه یک بر صفر برابر شهرداری بندرانزلی به برتری رسید و تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با نتیجه دو بر یک همشهری خود تیم شاهین بندرانزلی را مغلوب کرد .
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با نتیجه سه بر یک تیم آریا لشت نشاء را شکست داد و تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه چهار بر یک برابر تیم شهرداری لاهیجان به برتری دست یافت .
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی با کسب 24 امتیاز همچنان در مکان نخست قرار دارد ، تیم جوانان قصر لاهیجان با کسب 18 امتیاز دوم است و تیم فوتبال جوانان شهدای نویر انزلی با کسب 17 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که در یک گروه ، به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .ک/3
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی جوانان سپیدرود رشت و شهرداری تولمشهر