سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلم برداری 4K گلکسی اس 7 و اس 7 اج بدون محدودیت زمانی انجام می شود


فیلم برداری 4K گلکسی اس 7 و اس 7 اج بدون محدودیت زمانی انجام می شودترنجی/ سامسونگ با ارایه گلکسی نوت 3 فیلم برداری 4K را به موبایل های خود آورد. رزلوشن 4K یا UHD که ابهعاد 3840*2160 پیکسل را دارد، معمولا قدرت پردازشی زیادی برای ثبت و پخش نیاز دارد. به جز آن فضای ذخیره سازی خیلی زیادی را هم طلب می کند و به همین دلایل تولیدکننده ها مدت زمان فیلم برداری 4K را محدود می کنند. سامسونگ از گلکسی اس 5 به تا گلکسی نوت 5 محدودیت 5 دقیقه فیلم برداری 4K را قرار داده بود، جالب اینکه گلکسی نوت 3 چنین محدودیتی نداشت! حالا در گلکسی اس 7 و اس 7 اج شاهد برداشته شدن این محدود 5 دقیقه ای هستیم. در ادامه با ما باشید تا تجربه ما از فیلم برداری 4K با گلکسی اس 7 اج را مرور کنیم.

گلکسی اس ۷ در فیلم برداری پیشرفت های خوبی داشته است، برای مثال فیلم برداری حرکت آهسته یا Slow motion در این دستگاه به رزولوشن HD و نرخ ۲۴۰ فریم انجام می شود. به جز این در فیلم برداری 4K دیگر شاهد محدودیت 5 دقیقه ای نیستیم. این دستگاه می تواند بدون مشکل تا زمانی که حافظه داخلی شما پر شود، فیلم برداری 4K انجام دهد.

در تست ما گلکسی اس 7 اج تا 28 دقیقه فیلم برداری 4K کرد که پس از آن حافظه دستگاه ما (که از قبل هم در آن دیتا داشتیم) پر شد. جالب است بدانید که فیلم ها در پارت های 4 گیگابایتی از هم جدا می شوند و ذخیره می گردند. مدت زمان هر فایل 12 دقیقه ای برابر 4 گیگابایت بود. باید بدانید در حین این مدت بدون اغراق گلکسی اس 7 حتی گرم هم نشد چه برسد به داغ شدن یا خارج شدن از برنامه دوربین. این عملکرد ما را شگفت زده کرد به طوری که چندین بار این تست را انجام دادیم و همه چیز را چک کردیم تا اشتباهی در کار نباشد.

به نظر عالی می رسد، اینطور نیست؟



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
تست سرعت سامسونگ گلکسی نوت 5، اس 6، اس 6 اج و اس 6 اج+