مقدمی: جای سینمای اجتماعی واقع گرا در سینمای ما خالی است


مقدمی: جای سینمای اجتماعی واقع گرا در سینمای ما خالی استباشگاه خبرنگاران/ بازیگران توانمند نیز از ذره بین روستایی دور نمی مانند وبا دقت زواید بازی را اصلاح می کند.
شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص علت موفقیت فیلم «ابد ویک روز» گفت: ما با یک فیلمنامه خوبی طرف بودیم که می‌توانستیم نتیجه آن را پیش بینی کنیم البته که سعید روستایی بسیار با سواد است و در جایگاه خودش نوعی نابغه محسوب می‌شود. این موضوع را از معاشرتی که در جلسات اول با او انجام دهید می توانی دریافت کنید. از طرفی سعید ملکان امکانات بسیار خوبی را برای دیده شدن هرچه بهتر و بیشتر فیلم فراهم آورد. چنانچه الان شاهد ظهور آن هستیم.

وی در مورد تعامل روستایی با بازیگران فیلمش اظهار داشت: روی بازیگری بسیار دقیق است و حتی بازیگران توانمند زیر ذره بینش قرار می گیرد و با دقت هجو و زواید بازی را اصلاح می‌کند. اتفاقا می‌تواند بازیگردان درجه یکی نیز باشد.

بازیگر فیلم «نفس» درباره علاقه‌اش نسبت به دریافت جایزه در جشنواره‌های مختلف عنوان کرد: من هیچ وقت به این موضوع فکر نمی‌کنم. البته کمتر کسی از دریافت جایزه بدش می‌آید، اما این هدف اصلی من نیست. فیلم و نقش خوب را بیش از هرچیز مدنظر قرار می‌دهم و امیدوارم هر نقشی که ایفا می‌کنم به خوبی دیده شود و اگر مستحق جایزه بود، این کار صورت بگیرد.

مقدمی در پاسخ به این سوال که تا چه حد جای سوژه‌های مانند فیلم «ابد ویک روز» در سینمای ما خالی است، خاطر نشان کرد: جای سینمای اجتماعی واقع گرا همچنان و همیشه در سینمای ما خالی است و باید به آن پرداخته شود.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
5 نقطه افتراق سینمای اسلامی با سینمای هالیوود