سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال مستمری به مددجویان كمیته امداد نی ریز


انوشیروان كیوان، سه شنبه به ایرنا اظهار داشت: در پایان سال 94 همانند سال های پیشین بر اساس تعداد مددجویان زیر پوشش این نهاد، معادل یك ماه مستمری به عنوان عیدی به حساب آنان واریز شد.
مدیر كمیته امداد شهرستان نی ریز افزود: هم اینك چهار هزار و 396 خانواركه 17درصد خانوارهای ساكن در این شهرستان را شامل می شود، زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.
كیوان ادامه داد: از این تعداد دو هزار و 38 خانوار را زنان سرپرست خانوار كه شامل 46 درصد از مددجویان است و دو هزار و 358 خانوار را مردان بیمار و از كار افتاده تشكیل می دهند.
او بیان كرد: این كمیته برای حمایت هر چه بهتر از مددجویان زیر پوشش و نیازمندان جامعه، به كمك ها و مساعدت های خیرین نیاز دارد و امیدواریم نیكوكاران در این مورد بیش از پیش این نهاد را حمایت و پشتیبانی كنند.
شهرستان نی ریز در فاصله 192 كیلومتری شرق شیراز واقع شده است.
7375 /6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد تا سقف 75