سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجوز احداث سایت دفع پسماندهای پزشکی و صنعتی در محدوده 120 کیلومتری تهران


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری این مصوبه را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ کرد.
با تصویب هیات وزیران، وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز شد نسبت به صدور مجوز احداث سایت دفع پسماندهای پزشکی و صنعتی در محدوده 120 کیلومتری تهران اقدام کند.
*متن مصوبه هیات وزیران به شرح زیر است:
وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است با رعایت قوانین مربوط از جمله مواد (12) و (13) قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا – مصوب 1374 – و مواد (12) و (13) قانون مدیریت پسماندها -مصوب 1383- و حفظ حریم شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نسبت به صدور مجوز احداث سایت دفع پسماندهای پزشکی و صنعتی در محدوده یکصد و بیست کیلومتری تهران اقدام کند.
سیام**3070**1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مجوز فعالیت صنایع دانش بنیان در شعاع 120 کیلومتری حریم