ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کامیابی‌نیا مشکلی برای بازی مقابل صبا ندارد


کامیابی‌نیا مشکلی برای بازی مقابل صبا نداردتسنیم/ هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم در بازی با صبا نخواهد داشت.
تلاش کادرپزشکی تیم پرسپولیس نتیجه داد و کمال کامیابی‌نیا با رفع مصدومیت برای بازی صبای قم مشکلی نخواهد داشت. این در حالی است که گفته می‌شد این بازیکن از سال جدید می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.
دکتر حقیقت در مورد آخرین وضعیت کامیابی‌نیا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط کامیابی‌نیا خوب است و او مشکلی برای شرکت در تمرینات گروهی تیم را ندرد. اگر کادرفنی صلاح بداند این بازیکن می‌تواند در بازی روز جمعه مقابل صبا به میدان برود.
وی در خصوص شرایط رضا خالقی‌فر که گفته می‌شود مصدومیتش تشدید شده است، افزود: در مورد این بازیکن فقط می‌توانم بگویم که او برای سال آینده شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کمال کامیابی نیا از دیروز تا امروز