پیش بینی هزار واحد پارکینگ طبقاتی هوشمند در پروژه سیتی سنتر


عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: پیرو طراحی‌های انجام شده، یک هزار و 500 واحد پارکینگ عمومی و طبقاتی هوشمند در پروژه سیتی سنتر شهریار تعریف شده که با افتتاح آن بخشی از محدودیت‌های موجود در پارکینگ شهری رفع می‌شود.

پیش بینی هزار واحد پارکینگ طبقاتی هوشمند در پروژه سیتی سنترعلی رضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محدودیت در فضای پارک خودروها به عنوان یکی از معضلات جدی در این شهر، اظهار کرد: طرح‌ها و برنامه‌های متعددی منتظر شورای شهر این منطقه قرار دارد تا با ورود و مشارکت بخش خصوصی احداث و عملیاتی شود.

وی افزود: پروژه سیتی سنتر از نمونه طرح‌هایی است که با نمای آن در محدوده میدان معلم واقع شده و با بهره برداری از آن سرانه‌های شهری در برخی حوزه‌ها افزایش خواهد یافت.

صفرزاده گفت: طبق مطالعات و بررسی‌های انجام شده، یک هزار و 500 واحد پارکینگ عمومی و طبقاتی هوشمند در این پروژه تعریف شده که با راه اندازی آن بخشی از محدودیت‌های موجود در فضای پارک خودروها رفع می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهریار عنوان کرد: امکانات متعددی در این مجموعه عظیم پیش بینی شده که احداث کتابخانه، قرائت خانه، فرهنگسرا ، روف گاردن در بالای پشت بام در مساحتی به وسعت 2 هکتار و ساخت فضای تفریحی مختص بانوان از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

صفر زاده یاد آور شد: مقرر است 20 هزار متر فضای تجاری و سه سالن سینما نیز در این مجموعه احداث شود که با توجه به محاسبات ارزیابی شده در مجموع 250 میلیون تومان اعتبار به این پروژه عظیم تزریق خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
فاجعه در پارکینگ سیتی سنتر اصفهان