ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مقايسه خط دفاعي ذوب‌آهن و پرسپوليس


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 19:41

مقايسه خط دفاعي ذوب‌آهن و پرسپوليس

بانک ورزش/ در آستانه ديدار حساس ذوب آهن و پرسپوليس، قدرت خط حمله دو تيم را با يکديگر مقايسه کرديم. هرچند هر دو تيم در ليگ برتر 16 گل به ثمر رسانده اند اما ذوبي‌ها روند ثابت پرسپوليس را نداشته اند و در بعضي بازي‌ها بدون گل زده به کار خود پايان داده اند و ناگهان در چند بازي متوالي چهار بار دروازه رقيب را گشوده اند.
در خط دفاع نيز وضعيت ذوب آهن بسيار بهتر از پرسپوليس است. رشيد مظاهري در يازده بازي ابتدايي ليگ تنها هفت بار دروازه اش باز شده که اين آمار براي پرسپوليسي‌ها بيش از دو برابر رقيب شان است. آنها 15 گل از رقبايشان دريافت کرده اند اما مظاهري غير از بازي با تراکتور که چهار گل دريافت کرد، تنها سه گل خورده بود.
اين آمار خوب مي تواند موجب دلگرمي يحيي در بازي فردا باشد.
پرسپوليس نيز بدون چهار مهره اصلي خط دفاعي‌اش به مصاف ذوب آهن و خط حمله آتشينش مي رود که اين مي تواند ديدار دو تيم را زيباتر از قبل کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن