فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره حضرت زینب(س) و اربعین حسینی منتشر شد


94/09/08 - 10:30

شماره: 13940908000261

نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/KP7051کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

همزمان با سالروز اربعین حسینی

گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره حضرت زینب(س) و اربعین حسینی منتشر شد

«جاذبه‌ حسینی»، گزیده بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دو موضوع حضرت زینب کبری(سلام‌الله‌علیها) و اربعین حسینی از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

خبرگزاری فارس: گزیده بیانات رهبر انقلاب درباره حضرت زینب(س) و اربعین حسینی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه‌السّلام)، کتاب جاذبه‌ی حسینی را منتشر کرد. این کتاب به همین مناسبت به مدت 4 روز با تخفیف 30 درصد عرضه می‌شود.
مجموعه‌ حاضر، رهنمودهای ارزشمند رهبر معظّم انقلاب از سال 1357 تا 1390 در دو موضوع «زینب کبری(سلام‌الله‌علیها)» و «اربعین» است که از کتاب «آفتاب در مصاف» استخراج شده است.
با عنایت به این که ایّام پایانی ماه صفر در لسان مقام عظمای ولایت به عنوان روزهای زینب کبری (سلام‌ الله‌ علیها) معرفی گردیده و از سوی دیگر این ایّام، مزیّن به مناسبت اربعین سیّد الشّهدا (علیه‌السّلام) است که به تعبیر رهبر معظّم انقلاب، آغاز دلربایی حسینی(علیه‌السّلام)، احیای یاد کربلا و پایه‌گذاری یاد نهضت حسینی است، در این مجموعه سعی شده است که مطالب مرتبط با هر دو موضوع، تدوین و در آستانه این ایام به زینت طبع آراسته گردد.

ناگفته پیداست که بخش معظّمی از محتوای این دو موضوع ارتباط مفهومی صریح و کاملی با یکدیگر دارند، بنابراین تجمیع و ارائه آنها در یک مجموعه حائز اولویت بوده است.
کتاب حاضر در سه فصل «زینب کبری(سلام‌الله‌علیها)»، «اربعین» و «شرح فرازهایی از زیارت اربعین» و به شیوه‌ی سیر تاریخی تدوین گردیده است. توضیح اینکه در هر فصل، سخنرانی‌های مرتبط با موضوع به ترتیب تاریخ بیانات و با حذف مطالب غیر مرتبط احتمالی و همچنین با درج تیترهای مبیّن شاکله‌ی کلّی بیانات و چکیده‌های محتوا ارائه گردیده‌اند. در پایان نیز فهرستی از تیترها و چکیده‌های موجود در متن اثر در کنار کتابنامه‌ی مستندات درج شده است.
امید آنکه اثر حاضر و آثار مشابه، موجبات بهرهمندی هرچه بیشتر و بهتر پیروان ولایت را از رهنمودهای آن مقام شامخ فراهم آورد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب اینجا را کلیک کنند و همچنین می‌توانند عدد 16 را به سامانه پیامکی 100020120 ارسال نمایند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KP7051


ویدیو مرتبط :
بیانات رهبر انقلاب در پایان مراسم اربعین حسینی