ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رجبی: در قطر همه دوست دارند تیم‌های عربی فینالیست شوند


محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: در مرحله گروهی بازی‌های خوبی انجام دادیم. گروه سختی پیش رو داشتیم، در حالی که در گروه اول کره و بحرین کار راحت‌تری داشتند و جز بازی آخر مسابقه سختی را پیش رو نداشتند.

وی افزود: رقابت‌های ایران سنگین بود و تیم‌های قدرتمندی در گروه ما حضور داشتند اما این بازی‌های سنگین باعث شد تا تیم ما قوی‌تر شود و در ادامه کار راحت‌تر باشد. در مجموع خوب بودیم و آن طور که خواستیم، پیش رفتیم، البته گاهی صد درصد آن طور که خواستیم نبودیم.

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان  در خصوص تیم بحرین، حریف ملی‌پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز گفت: بازی بحرین با کره‌جنوبی را از نزدیک دیدیم. کره‌جنوبی 10 گل از بحرین پیش بود اما بحرینی‌ها جنگیدند و بازی را بردند. بحرینی‌ها بازی سنگینی را پشت سر گذاشتند و دوندگی زیادی داشتند و تنها یک روز استراحت کردند، در حالی که ما بازی راحت‌تری را پشت سر گذاشتیم و 2 روز استراحت کردیم. 

وی تاکید کرد: در حال حاضر ماچک سرمربی پیشین تیم ملی ایران هدایت تیم بحرین را برعهده دارد و از نظر تکنیک و تاکتیک بازیکنان ما را می‌شناسد و این کار ما را سخت می‌کند ولی باید به یاد داشت که قابلیت بازیکنان ما بیشتر است و با ارائه یک بازی اصولی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

رجبی در خصوص اینکه گفته می‌شود بحرین و کره‌جنوبی از ژاپن ضعیف‌تر هستند، گفت: ژاپن تیم خوبی است ولی با کره‌جنوبی قابل مقایسه نیست. کره‌جنوبی یک بازی سریع مانند ژاپن را به نمایش می‌گذارد با این تفاوت که کمترین اشتباه را دارد، مطمئنا کره‌جنوبی می‌توانست حریف سرسختی باشد. آنچه مهم بود این است که ما بازیکنان این تیم را خوب می‌شناسیم.

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص تیم بحرین نیز گفت: بازیکنان این تیم 5،6 سال است کنار هم تمرین می‌کنند. آنها مهره خاصی ندارند ولی یک تیم یکدست هستند اما در نهایت باید بگویم که قدرت آنها قابل مقایسه با تیم ایران نیست. ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و در زمین تلاش کنیم. بحرین در دیدار مقابل کره‌جنوبی نشان داد که تیمی است که تا آخرین لحظه می‌جنگد. 

وی در پایان گفت: امیدوارم مقابل بحرین روز تیم ملی ایران باشد و از مردم ایران می‌خواهم که برای ما دعا کنند، چرا که اینجا همه دوست دارند که تیم‌های عربی صعود کنند و فینالیست شوند اما ما تلاش می‌کنیم که نماینده خوبی برای ایران باشیم و به دور بعد صعود کنیم.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
تیم ROBOTIS در میان 25 فینالیست مسابقات رباتیک DARPA