متاستاز به تالار رودکی رسید


نمایش «متاستاز» با طراحی و کارگردانی علی اصغر دشتی بعد از اجراهای متعدد در سالن‌های مختلف‌، از 12 آذر تا 18 آذر در تالار رودکی به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا، این نمایش بعد از اجرا در برج آزادی‌، تئاتر شهر‌،تماشاخانه باران‌ و تالار شمس، در تالار رودکی واقع در طبقه سوم تالار وحدت به صحنه می‌رود.

نمایش «متاستاز» روز پنجشنبه 12 آذر ماه یک اجرا راس ساعت 19:30 دارد. همچنین روز جمعه 13 آذر در دو نوبت 17 و 19:30 اجرا می‌شود.

این نمایش روز شنبه 14 آذر ماه، یکشنبه 15 آذر و دوشنبه 16 آذر یک اجرا راس ساعت 19:30 خواهد داشت و روز سه‌شنبه 17 آذر در آخرین روز اجرای خود در تالار رودکی، در نوبت 17 و 19:30 به صحنه می‌رود.

بلیت این نمایش در سایت تیوال و گیشه تالار وحدت فروخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، کمپین تئاتر «متاستاز» به موضوع هم‌پایان بیماران مبتلا به سرطان می‌پردازد. این نمایش بخشی از کمپین یادآوری این افراد به جامعه است که تاکنون به خوبی توانسته قشرهای مختلفی از مردم و جامعه هنری را به کمپین علیه متاستاز جذب کند.

از جمله اقدامات این کمپین انتشار ویدئوهایی با مضمون حمایت از همپا در شبکه‌های اجتماعی است که این روزها در حال گسترش است.

بهمن فرمان آرا ‌، آهو خردمند‌، صابر ابر‌، پانته‌آ پناهی‌ها‌، اشکان خطیبی‌، سهیلا گلستانی‌، بهناز جعفری‌، لیلی رشیدی‌، سام نوری‌، رامین سیاردشتی‌، علی رضا محمدی، فرزین صابونی‌، الهام کردا‌، آوا کیایی‌، ارسلان نصیری و ... از جمله چهره‌هایی هستند که تا کنون به این کمپین پیوسته‌اند و با انتشار ویدئوهایی با این مضمون‌، با همپای بیماران مبتلا به سرطان ابراز همدردی کرده‌اند.

شیما مهدوی، ایلناز شعبانی، یاسمن ادیبی، مهتاب پرنیان، فاطمه صادقی، ملیکا روح‌انگیزی اجراگران این نمایش «مستند-فیزیکال» هستند و فرشاد فزونی نیز ساخت و اجرای موسیقی را برعهده دارد.

تئاتر «متاستاز» که تهیه‌کنندگی آن را آرش وفاداری برعهده دارد، تا تاریخ یکم اسفند ماه در سالن‌های دیگری از جمله تماشاخانه «ارغنون» و تالار «مولوی» روی صحنه خواهد رفت.

اجرای این نمایش در سالن‌های مختلف شهر تهران براساس دنباله‌ فیگو ناچی و به صورت 1-1-2-3-5-8 و... گسترش می‌یابد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جدول زمان‌بندی اجراهای این تئاتر یا تهیه بلیت به وب‌سایت تیوال یا نشانی اینترنتی againstmetastasis.com مراجعه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کنسرت مازیار فلاحی در تالار رودکی اصفهان