فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



محراب ۳۰۰ ساله مسجد مقدس جمکران+تصاویر


به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، این روزها مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی از سراسر کشور است، به مناسبت این ایام، در این مکان مهدوی نمایشگاهی با 4 غرفه در باب المعصومه(درب شماره 2) در انتهای شبستان کربلا راه‌اندازی شده است.

از نکات جالب توجه این نمایشگاه وجود 2 محراب قدیمی مسجد مقدس جمکران با قدمت بیش از 300 سال همراه با پرچم گنبد حرم‌های امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) است که در کنار نمایش بیش از 5 هزار عنوان کتاب مهدوی قرار داده شده است.

البته زوار می‌توانند از 800 عنوان کتب مهدوی که عموماً کم‌نظیر هستند در کتابخانه عمومی و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران استفاده کنند، برگزاری مسابقه کتابخوانی کوچه‌های آدینه با جوایزی همچون حکم خادم افتخاری(خارج از نوبت) مسجد مقدس جمکران به 14 آقا و 14 خانم به همراه اهدای تابلوی نفیس به 28 نفر از جمله عیدانه این نمایشگاه به زوار مسجد است.

به گزارش فارس، نمایشگاه کتابخانه عمومی و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران از ساعت 7 تا 22 تا چهاردهم فروردین ماه برپا خواهد بود.

در ادامه تصاویری از محراب 300 ساله مسجد مقدس جمکران می‌آید:

 

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزارش مسجد مقدس جمکران-مسجد جامع گرگاب