علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



راه اندازی سامانه بهداشتی «سیب» برای ایرانیان


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی اکبر سیاری در تشریح برنامه های بهداشتی وزارت بهداشت، گفت: اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی که وزارت بهداشت در ۲.۵ سال گذشته انجام داده از هر دوره زمانی در وزارت بهداشت بیشتر است و از نظر افزایش منابع مالی حوزه سلامت، تامین و تجهیز مراکز بهداشتی، گسترش خدمات بهداشتی و بهبود استانداردها با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در این دوره برای اولین بار حاشیه نشینان زیر پوشش خدمات وزارت بهداشت قرار گرفتند و ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این مناطق از خدمات سلامت برخوردار شدند، برای ۸ میلیون دانش آموزش در سراسر کشور خدمات رایگان وارنیش و فلوراید تراپی انجام شد، ۲۴ میلیون در کشور زیر پوشش خدمات پزشک خانواده قرار گفتند و اعتبارات حوزه بهداشت چهار برابر شد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: اکنون برای تمام گروهای سنی در وزارت بهداشت برنامه تدوین شده داریم، سامانه یکپارچه بهداشتی به نام «سیب» راه اندازی شده و اکنون در تمام استان های کشور به جز خراسان رضوی و ایلام این سامانه در حال فعال سازی است و نیروهای مجری این سامانه آموزش های لازم را دیده اند.


ویدیو مرتبط :
سامانه همسریابی مجاز راه اندازی شد !