سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیلی استار: داعش به دنبال جذب نوجوانان انگلیسی برای اقدامات تروریستی داخل این کشور است


دیلی استار: داعش به دنبال جذب نوجوانان انگلیسی برای اقدامات تروریستی داخل این کشور است

فارس/ پلیس انگلیس هشدار داد، تروریست‌های داعش به دنبال جذب نوجوان در خیابان‌های لندن است تا اقدام به حملات تروریستی داخل این کشور کند.

پلیس لندن هشدار داد، یک شبکه تروریستی در تلاش است با شناسایی و استفاده از نوجوانان اراذل و اوباش خیابان‌های لندن، اقدام به حملات تروریستی داخل انگلیس کند.
به نوشته دیلی استار، «دونکان بال» افسر جرایم سازمان‌دهی شده پلیس متروپلیتن گفته است در مباحث متعدد با افسران پلیس ضدتروریسم برای شناسایی افراط‌گرایان به این مساله اشاره کرده است.
وی ادامه داد، نوجوانانی که در میان گروه‌های اراذل و در بخش‌های خارج از کنترل شهر به سر می‌برند، زمینه جذب شدن در گروهک داعش را دارند.
این افسر پلیس لندن افزود، بخش‌هایی از شرق لندن که محل تجمع گروه‌های اراذل و جرایم با سلاح گرم و سرد است، کمین‌گاه تروریست‌ها و افراط‌گرایان است. وی تصریح کرد این مساله‌ایست که پلیس از ان کاملا مطلع است.
بال خاطر نشان کرد «باید بدانید که ارتباطات جغرافیایی هم وجوددارد. من در پلیس ضدتروریست کار کرده‌ام. در طول 6 ماه گذشته هزار و 500 چاقو و 300 سلاح گرم از خیابان‌ها جمع‌آوری شده‌اند.»
وی تصریح کرد «به نظر شخصی من، کنترل اسلحه در لندن به مراتب سخت‌تر از کنترل آن در این قاره است.»
انگلیس که همواره حامی تروریست‌ها در دیگر کشورهای جهان بوده است، از ماه‌ها پیش با ترس حملات تروریستی سطح هشدار امنیتی را به بالاترین سطح در این کشور افزایش داده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مستند انعكاس در مورد با اقدامات تروریستی در دنیا-داعش