سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر دفاع آلمان: مبارزه علیه داعش در سوریه طولانی خواهد بود


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت"، "اورزولا فون در لاین"، وزیر دفاع آلمان روز پنجشنبه به ترکیه سفر کرده تا از نزدیک شاهد وضعیت یگان عملیاتی نیروهای آلمانی در عملیات مبارزه با داعش مستقر در پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه باشد.

وزیر دفاع آلمان بر این عقیده است که مبارزه علیه تروریسم داعش در سوریه مدتها طول می کشد.

وی در اولین دیدار خود از نیروهای ارتش آلمان در عملیات مبارزه با داعش در سوریه که در پایگاه اینجرلیک ترکیه به سر می برند با نگاهی به شمار بالای پناهندگان اظهار داشت: ما طبیعتا همچنین در زمینه های دیگر تاثیرات ترور و بی ثباتی را احساس می کنیم.

آلمان حدود یک میلیون پناهنده را پذیرفته و ترکیه بیش از دو میلیون ؛ بسیاری از این پناهندگان از تروریسم داعش فرار کرده اند.

وزیر دفاع ترکیه نیز تاکید کرد که ترور نباید هیچ فرصتی به دست آورد و فرقی نمی کند از طرف چه گروهی باشد.

آلمان با حدود 6 هواپیمای شناسایی تورنادوی خود از ائتلاف بین المللی علیه داعش در سوریه حمایت می کند. در حال حاضر حدود 220 نیروی ارتش آلمان در پایگاه اینجرلیک ترکیه برای این منظور مستقر هستند.

نیروهای مستقر در پایگاه اینجرلیک با پروازهای شناسایی خود بر فراز سوریه تصویرهایی را ضبط کرده و برای تعیین هدف بمباران در اختیار اعضای ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش قرار می دهند و آلمان مستقیما در بمباران مواضع داعش شرکت نمی کند.

همچنین ارتش آلمان با یک هواپیمای سوخت رسان و یک ناوچه از ائتلاف نظامی مبارزه با داعش حمایت می کند. پارلمان آلمان برای این عملیات یک سقف تا 1200 نیرو را در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
بمباران داعش با جنگنده سوخو 25 توسط وزیر دفاع عراق