فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امیلی بومون با «خاله‌بازی» به بازار کتاب آمد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «خاله‌بازی» نوشته امیلی بومون با ترجمه راضیه خوئینی را ویژه گروه‌های سنی سه الی 10 سال روانه بازار کتاب کرده است.

هنگامی که پا به دنیای کودکان می‌گذاریم با جلوه‌های دوست‌داشتنی روبه رو می‌شویم، دنیایی که رنگ و بویی تازه دارد، اگر بخواهیم در این دنیای دوست داشتنی به کودکان تجربه‌هایی از بزرگ شدن را بیاموزیم حتماً باید به قد و اندازه آنها تبدیل شویم و از چشم آنها دنیا را ببینیم.

امیلی بومون، نویسنده‌ این کتاب، با قرارگرفتن در این فضا، این تجربه را با تمام مخاطبان خود شریک شده و به دختر بچه‌های کوچک و خانواده‌های آنها به برقراری ارتباط با این فضای شگفت کمک می‌کند.

در بخش‌هایی از این کتاب آمده است:

« ... شیلا کوچولو میز را آماده می‌کند. صندلی‌ها را کنار می‌گذارد، بعد بشقاب‌ها و لیوان‌ها را می‌آورد و روی میز می‌گذارد. شیلا کوچولو صدا می‌زند: عروسک موطلایی! عروسک مو مشکی بفرمایید. بیایید غذا بخورید ...».

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «خاله‌بازی» (برای سه تا 10 ساله‌ها) نوشته امیلی بومون و  ترجمه راضیه خوئینی به بازنویسی حسین فتاحی را به صورت مصور در 44 صفحه، با شمارگان دو هزار و 200 نسخه، به قیمت 18000 تومان روانه بازار کتاب کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند در کنار مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور با مراجعه به سایت رسمی مؤسسه انتشارات قدیانی به آدرس www.ghadyani.org از دیگر کتاب‌های منتشر شده توسط این مؤسسه مطلع شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خاله نرگس و ماستمالی و خنده بازار