امین حیایی از شایعه طلاق تا ما خیلی خوشبختیم! +تصاویر


نام : امین حیایی
تاریخ تولد: ۱۹ خرداد ۱۳۴۹
محل تولد: محله قیطریه شهر تهران
شغل: بازیگر سینما و تلویزیون/ در موسیقی هم فعالیت میکند
تحصیلات: فارق التحصیل کامپیوتر
نام همسر: نیلوفر خوش خلق(بازیگر)
 
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر(۸۶)

امین حیایی از شایعه طلاق تا جمله ما خیلی خوشبختیم! + تصاویر

مادرش معلم است وپدرش شغل ازاد دارد رنگ مورد علاقه ی او سبز است به بازی بازیگرانی نظیر ال پاچینو و عزت…انتظامی علاقه دارد والیبال و موج سواری ورزش های مورد علاقه ی او هستندیک خواهر  زاده به نام امیر علی دارد که او را بسیار دوست میدارد .دایی امین نیز از نقاشانایران محسوب میشود به قول رضا رشید پور (در برنامه ی عبور شیشه ای از همان بچگی نیزپولساز بوده است به این ترتیب که بچه های همسایگان را در پارکینگ منزل جمع می کردوبا چوب وحلب وپارچه نمایش به راه می انداخت وپانتومیم اجرا می کرد در ضمن بلیط هایاین نمایش به گفته ی خودش دانه ای یک قران بوده است.

امین حیایی از شایعه طلاق تا جمله ما خیلی خوشبختیم! + تصاویر

دوران کودکی امین حیایی

امین حیایی از میان بازیگران زن سینما ی ایران با هدیه تهرانی و مهناز افشار راحت است محمد رضا گلزار نیز یکی از دوستان صمیمی او در عرصه ی سینما است.

امین حیایی از شایعه طلاق تا جمله ما خیلی خوشبختیم! + تصاویر

امین حیایی در کنار امیرمهدی ژوله

اولین تجربه یسینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشفو به این کارگردان معرفی نمود در ضمن امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست ازسال ۱۳۷۰ وارد عرصه ی هنر شده است شروع کار طنز او با فیلم عروس خوش قدم است.

۸ یا۹سال است که هم گیتار می نوازد وهم میخواند نوازندگی را بیشتر از خوانندگی دوستدارد و در فیلم بوی بهشت بالاجبار نقش یک خواننده را بازی کرد تا به حال با پرویزپرستویی همبازی نشده است اما در سال ۱۳۷۳ در فیلم اپارتمان همبازی شد برای بازی درفیلم زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی برنده ی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مردشد.

نقش مکمل عروس خوش قدم برای او کاندیداتوری جشن خانه ی سینما را برایش به ارمغان اورد وهم چنین نقش اصلی دختر ایرونی که با بازی روانش جایزه ی حافظ جشن دنیای تصویررا از ان خود کرد از نظر او زیاد بازی کردن اشکالی ندارد زیرا دوران اوج وسرحالی یکبازیگر چندان طولانی نیست پس بهتر است از این سال های طلایی نهایت استفاده رابکنی!م

امین حیایی از شایعه طلاق تا جمله ما خیلی خوشبختیم! + تصاویر

آقا دارا پسر امین حیایی

امین حیایی می گوید سعی میکنم در هر فیلمی بهترین بازی ام را ارائه دهم تا فیلم در گیشهبا فروش خوبی روبرو شود و خیلی به این موضوع که امین حیایی بازیگر بفروشی است اعتقادندارم (که البته این هم از فروتنی وتواضع ایشان است )می گوید از پیری نمی ترسم پیریهم جزئی از زندگی است و فکر میکنم دوران شیرینی باشد وکسانی که میخواهند پیری من راببینند به فیلم شام عروسی مراحعه کنند امین می گوید کلاه پهلوی سریالی ماندگارخواهد شد زیرا تیم بازیگری ان حرفه ای وکارگردان توانمندی دارد.

امین بیشتر اوقات وقت رفتن به سینما را ندارد ومنتظر می ماند تا سی دی انها به بازار بیاید البته سی دی مجاز فیلم ها و بعد ان فیلم ها را از تلویزیون منزل تماشا میکند ابتدا قرار بود امین حیایی نقش ناصر ملک را در فیلم قرمز بازی کند وحتی فیلم قرمز تا دو هفته با بازی اوفیلمبرداری شداما سرانجام امین حیایی به دلیل بیماری از این فیلم کنار کشید و حدودده سال بعد با فریدون جیرانی کارگردان فیلم قرمز در سه فیلم جداگانه ی ستاره ها کارکرد .

امین حیایی از شایعه طلاق تا جمله ما خیلی خوشبختیم! + تصاویر

امین حیایی و مادرش

 تابه امروز دو کاست با صدای خودش روانه ی بازار کرده است فروش میلیاردی اخراجیها او را به یکی از پولساز ترین بازیگران مرد سینمای ایران تبدیل کرد می گوید اگرسی دی غیر مجاز اخراجی ها وارد بازار نمی شد این فیلم به راحتی در تهران سه میلیاردتومان می فروخت محمد رضا شریفی نیا از حضور او در بیشترفیلم های سینمایی استفاده میکند.

خیلی ها می گفتند او به درد بازیگری نمی خورداما در حال حاضر حیایی یکی از گرانترین بازیگران سینمای ایران است که به خاطر پرکاری اش عملا به پر در امد ترین بازیگر سینمای ایران تبدیل شده است.

کافی شاپ امین حیایی و همسرش در لواسان

بسیاری از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری به شغل دوم روی آورده و بیشتر آنها یا رستورانی را افتتاح کرده اند و یا کافی شاپی را راه اندازی کرده اند، نیلوفر خوش خلق و امین حیایی هم از جمله زوج های موفقی هستند که به تازگی از کافی شاپ خود در لواسان رونمایی کرده اند.

امین حیایی از شایعه طلاق تا جمله ما خیلی خوشبختیم! + تصاویر

امین حیایی و همسرش در کافه وانیل

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق که بی شک یکی از معدود زوج های مشهور هنر ایران هستند که به لطف خدا و عشقی که میانشان برقرار است دوام آورده، یک سال و اندی می شود که با راه اندازی کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام «کافه وانیل» در تهران، به جرگه هنرمندانی پیوسته اند که در کنار هنر، شغل دومی هم دست و پا کرده اند.

 البته در کافه وانیل، تنها نیلوفر خوش خلق همسر مهربان امین حیایی سهامدار است و امین به قول خودش، نقش یک مشتری پروپاقرص را بازی می کند.

امین حیایی از شایعه طلاق تا جمله ما خیلی خوشبختیم! + تصاویر

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

 راز تداوم زندگی این زوج بازیگر که به گفته خودشان زندگی را از زیر صفر شروع کرده اند ، رفاقت بین آنهاست تا جایی که امین حیایی عنوان می کند همسرش خیلی به او وابسته بوده به طوری که حتی کارهای هنریشان را به صورت مشترک انتخاب می کردند ولی با برپایی این کافه حس استقلال همسرش خانم خوش خلق بیشتر و حتی بهتر شده است و خیالش راحت است که وقتی سرکار است او در کافه مشغول است .

 از جالبی های این کافه طراحی داخلی آن است که نقاشی هایی از هنرمندان نه چندان مشهور ولی خلاق استفاده شده و حتی به فروش می رسد و به علاقه مندان هم نقاشی یاد داده می شود.

طلاق امین حیایی و نیلوفر خوش خلق را تکذیب می کنند

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق شاید شایعاتی را که درباره جدایی شان مطرح شده نشنیده باشند، شاید هم این خبر به گوش شان رسیده باشد و این بار هم حیایی ترجیح داده سکوت کند. او قبلا هم گفته بود که خودش را درگیر حاشیه ها نمی کند.

همه چیز از یک عکس شروع شد؛ عکسی در وایبر، تلگرام و دیگر صفحه های اجتماعی دست به دست شد تا خبر سومین ازدواج امین حیایی همه جا پخش شود. در این عکس حیایی در کنار عروس خانمی بود که هیچ شباهتی به همسر او، نیلوفر خوش خلق نداشت.

آنهایی که بی خبر از اصل ماجرا بودند، با تعجب از دلیل جدایی حیایی و خوش خلق می پرسیدند، بعضی ها از ازدواج های بی سرانجام در ایران و بخصوص جامعه هنری انتقاد می کردند و عده ای هم از امین حیایی ایراد می گرفتند که چرا ازدواج سوم؟

در این میان افرادی هم بودند که می دانستند عکس کجا و کی گرفته شده و توضیح هم دادند که این عکس ربطی به ازدواج خود حیایی ندارد و مدت ها قبل در مراسم ازدواج برادر حیایی گرفته شده است. به نظر می رسید که این توضیحات همه را قانع کرده باشد اما آنهایی که به شایعه و شایعه پراکنی علاقه خاصی دارند، بی توجه به این توضیحات دنبال دلیل جدایی حیایی و خوش خلق بودند.

البته شاید آنها هم حق داشتند که ازدواج سوم حیایی را باور کنند. حیایی از اوایل دهه ۷۰ که می گویند ثریا قاسمی استعدادش را کشف کرد و وارد سینما شد، صحبت زیادی درباره زندگی شخصی اش نکرده است و هر وقت هم شایعه ای بوده، حاضر نشده توضیحی بدهد.

هنوز هم کسی اطلاعات زیادی از ازدواج اول او ندارد. بعضی ها می گویند نیلوفر خوش خلق اولین و آخرین همسر او بوده، اما مدت هاست که حرف ازدواج اول حیایی است؛ ازدواجی که هر چند طولانی نبوده اما برای حیایی یک پسر داشته.

بعضی از سایت ها او را به نام دارا معرفی کرده اند و عکسی هم از پدر و پسر در کنار هم منتشر کرده اند.

همسایگان حیایی هم در لواسان پسر هفده هجده ساله ای را در کنار امین حیایی دیده اند که رفت و آمد زیادی به خانه او دارد. زمانی هم که حیایی با خوش خلق ازدواج کرد، همه غافلگیر شدند.

هر چند گفته می شود  آنها مدت ها قبل از ازدواج با هم آشنا بودند و رفت و آمد داشتند ولی در فیلم دست های آلوده بود که نیلوفر به عنوان همسر امین معرفی شد. از آشنایی این دو هم اطلاعات زیادی در دست نیست.

حیایی در محله لواسان زندگی می کند و خوش خلق قبل از ازدواج در کرج ساکن بوده. یکی از افراد نزدیک به &am


ویدیو مرتبط :
ترس امین حیایی خیلی باحابه