سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات مذاکره ایرلاین های ایرانی با بوئینگ برای خرید هواپیما


جزئیات مذاکره ایرلاین های ایرانی با بوئینگ برای خرید هواپیمامیزان/ فرآیند مذاکرات بوئینگ با شرکت های ایرانی به ویژه "هما"، در فاز نخست این مراحل بوده و روند مذاکرات مواجه با مراحل متعدد دیگری تا نقطه عقد قرارداد خواهد بود.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در خصوص حضور تیم مذاکره کننده بوئینگ در ایران گفت: در ادامه سیاستهای شرکت های معتبر آمریکائی، مبنی بر رقابت جدی با شرکت های اروپایی در جهت حضور حداکثری در بازار ایران، شرکت هواپیما سازی بوئینگ، پس از ماه ها تلاش موفق به اخذ لیسانس و مجوز مذاکره با شرکت های هواپیمائی ایرانی گردید، تا پس از بررسی دقیق نیاز شرکتها و شرایط مورد نیاز بازار و با در نظر گرفتن فرصت های تولید خود، نسبت به تنظیم قراردادهای احتمالی اقدام نماید.

خوشنویسان افزود: در همین راستا، تیم کارشناسی ارشد آن شرکت با حضور در ایران و انجام چندین مرحله مذاکرات حرفه ای، تلاش نمودند، بدواً با ارائه مختصات تولیدات خود نسبت به توجیه کارشناسان شرکت های ایرانی اقدام، تا پس از کسب توجه این شرکت ها، با تطبیق نیازهای بازار و خط تولید خود، نسبت به ارائه پیشنهادات جدی خود اقدام کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
جزئیات خرید کالای ایرانی با وام ده میلیون تومانی