سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کودک سه ساله از آغوش مادر به دیار باقی شتافت


سرهنگ محمد عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یکدستگاه خودروی پژو 405 در جاده همدان - کرمانشاه واژگونی شد که در این سانحه سه نفر مجروح و یک نفر جان باخت.
وی اضافه کرد: یک کودک سه ساله که در آغوش مادر قرار داشت بعلت استفاده نکردن مادر از کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و به علت برخورد سر با حاشیه جاده جان خود را از دست می دهد.
وی تاکید کرد: در حالی که همواره بر استفاده از صندلی کودک در خودرو تاکید شده ولی این توصیه از سوی والدین جدی گرفته نمی شود.
رئیس پلیس راه همدان عنوان کرد: واژگونی حدود 60 درصد از سوانح جاده ای این استان را تشکیل می دهد در حالی که این آمار 20 درصد از میانگین کشوری بالا تر است.
سرهنگ عزیزی مهمترین عامل واژگونی خودرو را خواب آلودگی دانست و گفت: سرگرم شدن راننده به تنظیم سیستم صوتی، روشن کردن سیگار و صحبت با تلفن همراه موجب کاهش توجه به مسیر مقابل و واژگونی خودرو می شود.
در فروردین ماه امسال 21 نفر در سانحه رانندگی برون شهری این جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.
7526/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مهندس سجادعباسی به دیار باقی شتافت