هزینه‌های درمانی كارگران در سال 95 رایگان می‌شود


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی كارگران کشور گفت: در طرح رایگان شدن هزینه درمان كارگران، تمامی افراد عضو انجمن صنوف از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

هادی ابوی دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی كارگران کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اجرائی شدن طرح رایگان شدن هزینه درآمد كارگران در كشور اظهار داشت: كانون عالی انجمن های صنفی كارگران با توجه به بالا بودن هزینه های درمانی در نظر دارد با انعقاد قراردادی با بیمه ، هزینه درمانی كارگران را به حداقل برساند.

وی با اشاره به این‌كه بهداشت و درمان خانوارهای کارگری به ویژه دندانپزشکی یکی از موضوعاتی است که می‌تواند به طور کامل برای کارگران رایگان شود، بیان كرد: در خصوص مشكلات كارگران موضوع دیگر تامین مسکن آن ها است که اگر به عنوان یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری به نتیجه برسد بخش بزرگی از هزینه های سبد معیشتی آن‌ها را جبران می کند.

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی كارگران کشور افزود:در طرح رایگان شدن هزینه درمان كارگران تمامی افرادی كه عضو انجمن صنوف هستند می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

ابوی با اشاره به اینكه بازنشستگان نیز می توانند در این طرح ثبت نام كنند، تصریح كرد: از ابتدای سال 95 تمامی كارگرانی كه عضو انجمن صنوف هستند می توانند از طریق تعاونی مركز ملی برای بهره مندی از مزایای این طرح ثبت نام كنند.

وی گفت: در شرایط كنونی كه امکان بالا بردن حقوق و دستمزد کارگران در حدی نیست که بتواند هزینه‌های آن‌ها را پوشش دهد باید حمایت‌های دولتی برای کارگران همچون این طرح پیش بینی شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کم کردن هزینه با کم کردن وسایل درمانی در ارتودنسی