لباس های مناسب برای اندام های متفاوت -آکا


1394/11/26

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

آکاایران لباس های مناسب برای اندام های متفاوت

کمتر کسی از اندام کاملا متناسب برخوردار است. از طرفی لازمه شیک پوش بودن داشتن اطلاعات لازم درباره انتخاب لباس متناسب با اندام هر فرد است. شما می توانید با شناخت نوع اندام تان لباس های مناسب برای خود را به راحتی انتخاب کنید. انتخاب لباس مناسب با اندام تان به شما کمک می کند تا در صورتی که فرم بدن تان نرم است به آن کمی ساختار بدهید و اگر زاویه دار است به آن نرمی بیشتری بدهید. ما در این مطلب به شما نشان می دهیم چگونه با انتخاب لباس های مناسب برای اندام تان شیک بپوشید.

لباس های مناسب برای اندام به شکل ساعت شنی

به گزارش آکاایران این نوع اندام دارای بالاتنه بزرگ، دور کمر باریک و پاهای درشت هستند. ساده پوشیدن رمز موفقیت شماست. یک تاپ ساده با آستین نسبتا بلند بپوشید. کمربند های میان تنه استفاده کنید تا شکم صاف تان به خوبی دیده شود. ژاکت های چسبان بخصوص اگر بافت ظریفی داشته باشند برای شما عالی هستند. دامن های تا زانو برای شما از دامن هایی که بالای زانو هستند، مناسب تر است. جین های تنگ و شلوارهای لگ هم برایتان مناسب است. از لباس هایی استفاده کنید که انحنای طبیعی بدن شما را نشان می دهند اما خیلی تنگ نباشند. از پارچه های ساده استفاده کنید. لباس های طرح دار برای شما مناسب نیستند. از لباس هایی که چندین نوع پارچه دارند استفاده نکنید. لباس های تک رنگ برای بدن شما بهترین انتخاب محسوب می شوند.

,[categoriy]

لباس های مناسب برای اندام های متفاوت -آکا

آکاایران: لباس های مناسب برای اندام های متفاوت

لباس های مناسب برای اندام به شکل مثلث وارونه

این افراد دور کمر و پاهای فوق العاده کشیده در مقابل بالاتنه درشت دارند. لگ های تنگ برای شما مناسب است به شرط اینکه همراه آن از یک تاپ بلند استفاده کنید. شما با لباس های یقه وی شکل و برگشته کاملا عالی به نظر می رسید. دنبال لباس های ساده و بدون موج باشید. برای داشتن ظاهر زنانه از تاپ هایی با پارچه افتاده و بدون آستین استفاده کنید. به عنوان یک قانون کلی از دامن ها و شلوارهای گشاد و کفش های تزئین شده استفاده کنید. از رنگ های روشن برای شلوار و از رنگ های تیره برای تاپ و پیراهن های خود استفاده کنید.

لباس های مناسب برای اندام به شکل مثلث

این افراد پاها و میان تنه خوش فرمی دارند اما بالاتنه آنها نسبت به پایین تنه ریزتر و ظریف تر است. چون شما بالاتنه لاغری دارید پس تاپ و تی شرت های تنگ شما را لاغرتر و پایین تنه تان را بزرگ تر نشان می دهد. لباس هایی با آستین سه چهارم و لباس هایی با یقه اسکی برگشته پهن و شل برای شما بسیار مناسب است. سعی کنید رنگ های روشن و تاپ های زیبا بپوشید. پوشیدن شلوارهای جین تیره ایده های خوبی هستند. در مورد لباس شب و دامن باید دنبال لباس هایی که از قسمت پایین کمر گشاد باشند بگردید تا کمر باریک شما را بیشتر نشان دهد. از پوشیدن دامن های پلیسه اجتناب کنید. از پیراهن های یقه باز با خطوط افقی استفاده کنید. لباس هایی که طرح های درشت دارند نیز کاملا مناسب هستند چون بالاتنه شما را درشت تر نشان می دهند.

,[categoriy] لباس های مناسب برای اندام به شکل سیب

این افراد پاهای لاغر و شانه های نازک و در میانه بدن یعنی نواحی شکم و ران چاقی موضعی دارند. هدف شما باید اضافه کردن ساختار و زاویه به بدن تان باشد؛ به خصوص در مورد تاپ هایی که به تن می کنید. برای این کار می توانید سراغ کت های کمر کرستی بروید که برای شما گودی کمر ایجاد می کنند. از لباس هایی که خطوطی در مقابل بدن تان دارند مثل لباس های تکه دار هم می توانید استفاده کنید. لباس هایی که با چند نوع پارچه پوشیده شده اند برای شما عالی هستند. لباس هایی که خطوط عمودی یا افقی دارند روی بدن شما می درخشند؛ بخصوص اگر برای بالاتنه استفاده شوند. همچنین شلوارهای راسته و بوت کات نیز برای شما عالی هستند.

لباس های مناسب برای اندام به شکل مستطیل

در این افراد حجم بدن از بالا تا پایین یکسان است و فاقد گودی کمر یا سایر برجستگی های بدن هستند. شما بهتر است از لباس هایی استفاده کنید که شما را ظریف تر و انحناهای بدن تان را بیشتر نشان می دهند. از خرید لباس هایی که خطوط عمودی یا مربعی دارند اجتناب کنید. به جای آن لباس هایی را انتخاب کنید که خطوط قرینه یا دایره ای یا جزییات ناصاف و برجسته مثل اشارپ و. . . داشته باشند. پیراهن های یقه باز و دکلته برای شما مناسب تر هستند. شما باید با کمک تاپ های تنگ و لباس های ظریف حالت زنانه به بدن خود بدهید. شلوارهای فاق بلند برای بدن شما کاملا مناسب هستند؛ همچنین شلوارهای گشاد که به بدن شما حجم می دهند. لباس های زنانه که بدون آستین هستند هم انتخاب خوبی به شمار می آیند. از لباس هایی با پارچه های ظریف مثل ابریشم و توری استفاده کنید. لباس های زینت داده شده و برش دار مثل شومیز چون حالت بهتری به بدن شما می دهند انتخاب های خوبی محسوب می شوند.

پورتال رنگی – لباس های مناسب برای اندام های متفاوتآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - مجله زندگی ایدآل

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
‫در حفظ تناسب اندام و کاهش وزن ورزش موثرتر است یا تغذیه مناسب؟‬‎