جشن خنجرزنی صهیونیستها به عکس نوزاد سوخته فلسطینی + فیلم


شهرک‌نشینان صهیونیست بابرگزاری مراسم خنجرزنی به عکس نوزاد ۱۸ ماه فلسطینی، ارتکاب جنایت وحشیانه زنده سوزاندن وی را جشن گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی‌وی، شهرک‌نشینان صهیونیست با انتشار ویدیویی ارتکاب جنایت وحشیانه خود را  در سوزاندن یک نوزاد 18 ماهه فلسطینی جشن گرفتند. این ویدیو مربوط به مراسم جشن عروسی یک زوج صهیونیست افراطی است. شرکت کنندگان در این مراسم با خنجر به عکس نوزاد 18 ماهه فلسطینی به نام «علی سعد دوابشه» که در حمله صهیونیست ها در آتش سوخت، حمله می کنند.

شهرک نشینان صهیونیست چند ماه پیش با پرتاب بمب آتش زا و «کوکتل مولوتوف» دو خانه فلسطینیان در روستای «دوما» نزدیکی شهر نابلس، را به آتش کشیدند. در این حمله، علی سعد زنده زنده سوخت. برادر 4 این نوزاد ۱۸ ماهه به همراه پدر و مادرش دچار سوختگی شدید شدند. مادر علی‌سعد نیز کمی بعد به علت شدت جراحات فوت کرد. این حمله در حالی صورت گرفت که شعارهایی به زبان عبری در نزدیکی محل این آتش سوزی با مضمون «انتقام» نوشته شده بود.

این فیلم دهها نوجوان و مرد جوان را نشان می‌دهد که با در دست داشتن خنجر و اسلحه در تجلیل از این اقدام نفرت انگیز، سرود شادی سر می‌دهند. این درحالی است که شرکت کنندگان در این مراسم اسلحه‌هایی را در میان خود حتی میان کودکان دست به دست می کنند.این ویدئو همچنین چهارشنبه شب در کانال خبری 10 رژیم صهیونیستی نمایش داده شد.

در همین حال ویدئویی دیگر منتشر شده است که نشان می دهد چطور شهرک‌نشینان صهیونیست با میلگرد به جسد دو فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر قدس به شهادت رسیده بودند، حمله ور می شوند. نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه این دو جوان را در بیت المقدس به شهادت رساندند.

انتظار می رود پخش این ویدئوهای نفرت انگیز به تنش‌ها در اراضی اشغالی دامن بزند.

از حدود سه ماه پیش موجی از خشونت‌ها در کرانه باختری رود اردن آغاز شده و نظامیان صهیونیست از آن زمان خشونت‌های خود علیه فلسطینیان را تشدید کرده‌اند. 

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادر + عکس و فیلم