فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یادواره 240 شهید بخش کمره خمین برگزار شد


مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در این یادواره گفت: هر زائر کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی در مسیر نجف و کربلا یک رسانه برای جهان اسلام و دیگر ملل آزاداندیش جهان است.
حمید قربانی جم ا فزود: گنگره بی نظیر پیادروی به سوی کربلا بزرگترین تهدید برای استکبار صهیونیستی و بهترین نشان از خروش و اتحاد امت شیعه و پیروان ولایت امیرالمومنین علی (ع) و خاندان ائمه و اطهار (ع) است .
وی عنوان کرد: رسانه های غربی و صهیونیستی که با مجهزترین ابزار اطلاع رسانی،نقاط ضعف جهان اسلام را رصد و برای ملل دنیا منعکس و بزرگ نمایی می کنند اما امروز کجایند که همایش سیل میلیونی خروشان امت اسلامی نجف به کربلا را به تصویر بکشند.
مدیر رسانه ملی در استان مرکزی افزود: بیشتر رسانه های غربی جیره خور بنگاه های تبلیغاتی صهیونیستی هستند و امروز از انعکاس مدافعات حضرت سید الشهدا (ع) شرمسار و به گوشه ای خزیده اند .
قربانی جم امنیت و آزادسازی راه کربلا امروز را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و توضیح داد: اگر اقتدار و جانفشانی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس نبود نبود ، ایران اسلامی این چنین سرافراز و آسوده به سفر کربلا نمی رفت .
وی،تهدید دشمنان جهان اسلام و ایران اسلامی را جنگ نرم و جنگ با اعتقادات امت اسلامی اعلام کرد و گفت: نفوذ فرهنگی و تهاجم فرهنگی بدون صف آرایی و اعلام جنگ نا خود آگاه وارد خانه مردم شده که باید با هشیاری جوانان و نوجوانان را از خطر آن آگاه کنیم.
مدیر کل صداو سیمای استان مرکزی اظهارکرد: پیروزی های ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون دستاورد توکل بر خدا، تبعیت ملت از فرامین ولایت فقیه، پایداری و مقاومت در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان است.
قربانی جم افزود: در 36 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته کشور با فراز و نشیب های زیادی مواجه شده است و خانواده های شهدا و ایثارگران در مسیر پیروی از ولایت فقیه و پیشرفت های کشور، طلایه دار بوده اند.
فرماندار و جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان در این یادواره نیز حضور داشتند که مداحان با مرثیه سرایی از شهدای کربلا یاد و خاطره شهدای بخش کمره را گرامی داشتند.
بخش کمره یکی از دو بخش شهرستان خمین است.ک/2
6199/6013

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
یادواره یكصد شهید شهرستان كوثر برگزار شد