سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه موقت اصفهان: جدایی حوزه و دانشگاه از خیانت های استکبار بود


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و نامگذاری این روز با عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: این شخصیت مبارز نماد علم و دین را سال 1358 در دانشگاه ترور کردند اما هدف و حرکت او همچنان زنده مانده است.
وی ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی اینکه دانشجوی علوم فیزیک و هسته ای به همراه طلبه قرآن و حدیث و اصول فقه در دانشگاه در کنار یکدیگر به تحصیل علم و دین بپردازند.
وی اظهار کرد: علما باید در دانشگاه ها حضور داشته باشند و علوم الهیات را در دانشگاه تزریق کنند تا فارغ التحصیلانی متدین و متعهد داشته باشیم.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: علم و ایمان و معنویت عامل پیشرفت بشریت هستند و خشونت مردم هرکشوری که از لحاظ علوم مادی پیشرفته اند اما ایمان ندارد خشونتش از همه بیشتر خواهد بود.
وی با اشاره به روز ملی مبارزه با خشونت در هفته آینده افزود: نباید جوانان انقلابی را افراطی تلقی کرد بلکه انسان مومن باید در مقابل ظالم و بی دینان خشن باشد و در مقابل خوبان، مهربان باشند.
وی همچنین به سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امام حضرت ولی عصر (عج) اشاره کرد و گفت: امروزه همه مردم و دانشمندان و علمای جهان به این نتیجه رسیده اند که یک منجی و مصلح، دنیا را از ظلم و ستم نجات خواهد داد.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به کشتار شیعیان مظلوم نیجریه ، افزود: : جنایات رژیم صهیونیستی، آل سعود، وهابیت و سلفی ها این بار در یک کشور آفریقایی توسط ارتش خائن نیجریه با حمله به یک حسینیه نمایان شد و در این جنایت شیعیان را به خاک و خون کشیدند.
وی ریشه این جنایت را آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود مزدور وابسته به آنها دانست و افزود: آمریکا هرچه مکر و جنایت دارد انجام دهد اما بداند و مطمئن باشد که آینده شیعه به دست ولی عصر (عج) است.
وی خطاب به آل سعود و رژیم صهیونیستی نیز گفت: سرنوشت شما همانند سرنوشت صدام جنایتکار است.
پ/7135/ 2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام جمعه موقت سراب