فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدارس تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل نیست


محمد رستگاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران تصمیماتی با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر تداوم آلودگی هوای پایتخت تا پایان هفته جاری گرفته شد.
وی گفت: تعطیلی دو روزه مدارس تهران و یک روزه مدارس برخی شهرستان های استان تهران، پیش دبستانی و مهدکودک ها، ممنوعیت فعالیت یک هفته ای معادن شن و ماسه و صنایع آلاینده در استان، ممنوعیت فروش روزانه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از مصوبات مهم این کمیته بود.
رستگاری خاطرنشان کرد: آلودگی هوای تهران همچنان بالا و شاخص کیفیت آن به رغم اندکی کاهش آلاینده های جوی نسبت به روز گذشته هم اینک در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
وی به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی، سالمندان و کودکان توصیه کرد تا از فعالیت و تردد غیرضروری در مناطق آلوده سطح شهر خودداری کنند.

تهرام/7364/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پنج شنبه ها تعطیل نیست