سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خودکشی عامل رانش زمین در چین


به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری «رویترز»، گرچه دولت چین هنوز کسی را در رابطه با این حادثه مقصر معرفی نکرده اما مقامات این کشور نقض قوانین ایمنی ساخت و ساز و سوء مدیریت را عامل وقوع این رویداد اعلام کردند.
بیستم دسامبر ( 29 آذر ) نشست نخاله های ساختمانی در منطقه صنعتی «گوانگ مین» در اطراف شهر «شن جن» در استان «گواندونگ» در جنوب چین موجب رانش زمین و تخریب 33 ساختمان، کشته شدن 2 تن و ناپدید شدن بیش از 70 نفر شد.
پلیس منطقه گوانگ مین اعلام کرد که در اواخر روز یکشنبه گزارش سقوط یک فرد از بالای یک ساختمان را دریافت کرده است که پس از بررسی مشخص شد وی ، رئیس سابق دفتر مدیریت شهری در منطقه «گوانگ مینگ» بوده است.
پلیس به ارتباط میان این خودکشی و حادثه هفته گذشته اشاره ای نکرد.
دولت چین پیش از این هشدار داده بود که افراد مسئول در وقوع این حادثه بر اساس قانون این کشور به شدت مجازات خواهند شد.
در پی وقوع این حادثه، مقام های محلی انتقال مکان های دفن نخاله های ساختمانی را که در مناطق ممنوعه از جمله در نزدیکی بیمارستان ها، مناطق مسکونی، کودکستان ها و خطوط راه آهن ایجاد شده است، خواستار شدند.
وقوع این حادثه بحث های ایمنی و استاندارد در صنعت چین و کمبود نظارت را باردیگر به موضوع روز تبدیل کرد.
یکی از مدیران آژانس نظارتی دولتی چین نیز سه شنبه هفته گذشته گفته بود که چهار روز پیش از وقوع این حادثه، شرکت مسئول در این امر مجبور به توقف فعالیت در محل دفن زباله در «شن جن» شده بود.
آساق**م.م**3077 **1446

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حادثه رانش زمین در چین و تلاش نیروهای امدادی