سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختتامیه کنگره شعر دانشجویی اربعین فردا برگزار می‌شود/ رونمایی از کتاب آثار برتر


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس مجید منعمی مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین دانشجویی کشور در نشست‌ خبری «ستاد اربعین دانشجویی کشور» که صبح امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره شعر اربعین توسط «ستاد اربعین دانشجویی کشور» گفت: برای اولین بار در فضای دانشجویی و حتی در فضای کشور چنین کنگره‌ای برگزار شد.

وی ادامه داد: برای این کنگره فراخوانی اعلام شد و از دانشجویان علاقه‌مند خواستیم تا آثار خود را برای شرکت در این کنگره تا 20 آبان به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دانشجویی تاکید کرد: بعد از پایان مهلت ارسال آثار، حدود 400 اثر به دست ما رسید و قرار شد با همکاری حوزه هنری و معاونت فرهنگی وزارت علوم داوری انجام شود و 40 اثر به عنوان اثر برتر انتخاب شده و در قالب کتابی چاپ شود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: فردا 27 آبان اختتامیه کنگره شعر اربعین را خواهیم داشت که در این مراسم از کتاب آثار برتر کنگره با حضور حجت‌الاسلام پناهیان و جمعی از شاعران در تالار فردوسی دانشگاه ادبیات دانشگاه تهران رونمایی می‌‌شود.

منعمی اظهارداشت: امسال شعار راهپیمایی بزرگ اربعین «الحسین وحدتنا» اتنخاب شده و دانشجویان و طلاب به منظور گرامیداشت دفاع مقدس در قالب کاروانی برای عملیاتی کردن این شعار که راه قدس از کربلا می‌گذرد از مدرسه شیعی روایت در خرمشهر به جمع دانشجویان زائر کربلا می‌پیوندند. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنگره ملی اقتصاد مقاومتی امروز و فردا در تهران برگزار م