ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جاور: برای کسب سهمیه المپیک کار سختی را پیش رو داریم


 مهسا جاور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم ملی روئینگ برای حضور در مسابقات توزیع سهمیه المپیک، اظهار داشت: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا دو هفته استراحت و دوباره تمرینات خود را آغاز کردیم. در مسابقات قهرمانی آسیا و در مصاف با حریفان خودمان متوجه شدیم که برای کسب سهمیه المپیک کار سختی را پیش رو داریم، چون رکوردهای زیادی جا به جا شد و با اینکه ما نیز رکوردهای خودمان را ارتقا دادیم، برای کسب سهمیه و مدال خوش‌رنگ باید بیشتر از گذشته تمرین کنیم.

وی در ادامه افزود: اردیبهشت ماه مسابقات کسب سهمیه المپیک را در اندونزی پیش رو داریم و احتمالا از 2 ماه قبل هم در اردوی برون مرزی در چین حضور خواهیم داشت تا سهمیه کسب کنیم.

بانوی ملی‌پوش روئینگ کشورمان در خصوص شانس کسب سهمیه بانوان در این مسابقات گفت: در قهرمانی آسیا در قایق تک‌نفره سنگین وزن مسابقه دادم و در مسابقات کسب سهمیه هم در همین بخش حضور دارم. در قهرمانی آسیا موفق شدم رکورد ایران را بشکنم و مدال برنز بگیرم. در مورد سهمیه المپیک هم باید بگویم چین سهمیه را از مسابقات جهانی کسب کرده و من هم فاصله زیادی با نفر دوم آسیا ندارم و با تمرینات سخت‌تر می‌توانم رکوردم را ارتقا دهم و مدال خوش‌رنگ‌تری کسب کنم.

وی در خصوص رقابت نزدیک ایران و کره جنوبی و اندونزی برای کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: در قهرمانی آسیا همه کشورها با تمام قدرت شرکت کرده بودند اما موفق شدیم همه رقبا را بگیریم و تنها کشوری که نگرفتیم چین و اندونزی بود و با توجه به فاصله کمی که با اندونزی داریم در صورت ادامه تمرینات این تیم را نیز پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اسبقی: تمام تلاشـم، کسب سهمیه المپیک است