سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر عضو جبهه پایداری درباره تغییر استانداران


نظر عضو جبهه پایداری درباره تغییر استانداران

خانه ملت/ عضو جبهه پایداری در خصوص جابجایی استانداران در دولت یازدهم گفت: دولت هر زمان که احساس کند فردی را به اشتباه انتخاب کرده است می تواند آن را جابجا کند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به تغییرات در برخی استانداری ها کشور اظهار داشت: باید بررسی شود که دلایل تغییرات در این استان ها چه بوده است. در این باره نمایندگان همان استان می توانند بهترین بررسی را داشته باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با این حال تاکید کرد: با این حال تغییر در استانداری ها در هر دولتی اتفاق می افتد. البته مسئولان کشوری باید تلاش داشته باشند افراد مناسب، توانمند و با انگیزه کافی را برای مسئولیت های مختلف انتخاب کنند.

وی در این باره که تغییر استانداران در سال انتخابات چه معنایی دارد، گفت: به هر حال دولت هر زمان که احساس کند در انتخاب افراد اشتباه کرده است می تواند آنها را تغییر دهد. تغییر در مسئولان اجرای در هر زمانی که صورت گیرد ضرر کمتری به مردم می زند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اینکه بدانیم تغییر در استانداری ها سیاسی است یا خیر باید بررسی کنیم افرادی که جایگزین استانداران سابق شده اند افراد سیاسی هستند یا کاری. این بررسی تنها از عهده نمایندگان همان استان و منطقه بر می آید.


ویدیو مرتبط :
حمله شدید محمود نبویان عضو جبهه پایداری به تیم هسته ای