سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خودكشی سریالی بومیان؛ چالش دولت كانادا


به گزارش روزنامه فرانسوی «لو فیگارو» از شبكه كانادایی «سی تی وی نیوز»، قبیله بومی«آتاواپیسكات» ها با دو هزار نفر جمعیت در ایالت «انتاریو» در شمال كانادا ، دیروز (یكشنبه) پس از اقدام شنبه شب یازدهمین نفر از این گروه به خودكشی، وضعیت اضطراری اعلام كرد.
بر پایه این گزارش، در یك ماه گذشته 28 عضو این گروه به خودكشی اقدام كردند. همچنین شمار افرادی كه از سپتامبر گذشته (شهریور) تا كنون تلاش كرده اند به زندگی خود پایان دهند، بیش از 100 نفر اعلام می شود.
این در حالی است كه جامعه بومیان دیگری در شهرستان «مانیتوبا» با اعلام شش مورد خودكشی در دو ماه گذشته و 140 مورد اقدام به خودكشی در دو هفته اخیر از دولت فدرال كمك خواسته است.
به گزارش ایرنا، «جاستین ترودو» نخست وزیر كانادا در پیامی توئیتری اعلام كرد: ما به تلاش برای بهبود شرایط زندگی بومیان ادامه می دهیم.
یك میلیون و 400 هزار بومی كه چهار درصد از جمعیت كانادا را تشكیل می دهد، در این كشور زندگی می كنند. بیشترین میزان فقر در میان بومیان مشاهده می شود و آنان نخستین قربانیان خشونت، اعتیاد، حبس و بازداشت هستند.
اروپام ** 9053**1572

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چالش سحر دولت شاهی