فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اسلام منهای حقیقت قرآن و اهل‌بیت(ع) انسان را به پرتگاه می‌برد


به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی فاجعه منا که مظلومانه دعوت حق را لبیک گفتند، به تبیین این موضوع و بی‌تدبیری عربستان در فاجعه منا پرداخت.

 

 

وی با اشاره به وجه اشتراک چگونگی شهادت زائران در منا با شهادت شهیدان کربلا، افزود: زائران خانه خدا با لباس احرام که لباس صداقت، صفا، خضوع و خشوع است هنگام رفتن به رمی جمرات و مبارزه با شیطان درون و برون به نحو مظلومانه‌ای با لب تشنه در هوای گرم جان خود را به جان آفرین تسلیم کردند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق دوری از اسلام اصیل را نوعی تحجر دانست و اظهار داشت: اسلام منهای حقیقت قرآن و اهل بیت(ع) نه تنها نجات‌بخش بشر نیست بلکه او را به پرتگاه نزدیک می‌کند.

 

 

حجت‌الاسلام نجفی روحانی با اشاره به پاکی این زائران شهید شده پس از عرفات، گفت: این‌ها در بهترین حالت روحی ولی بسیار مظلومانه جان دادند و یاد و خاطره آنها همیشه زنده خواهد ماند.

در پایان این مراسم و با پخش کلیپی، تصاویری از شهید محسن حاجی حسنی کارگر، قاری بین‌المللی کشورمان که مظلومانه در فاجعه منا به لقاءالله پیوست به نمایش گذاشته شد و حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی زنجان به قرائت آیاتی از سوره‌های الرحمن، کوثر و فاتحةالکتاب پرداخت.

به گزارش فارس، جمعی از مسئولان اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور و سازمان تبلیغات اسلمی از اوایل هفته جاری برای بررسی فعالیت‌های قرآنی در عراق حضور یافتند و با تشکیل جلساتی به بررسی امور قرآنی پرداختند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حقیقت اهل بیت(ع)