فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چاپ سوم «شهر ضرب‌المثل‌ها» به کتابفروشی‌ها رسید


به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «شهر ضرب‌المثل‌ها» اثر غلامرضا حیدری ابهری به چاپ سوم رسید.

کتاب «شهر ضرب‌المثل‌ها» در واقع آموزش اخلاق با استفاده از ضرب‌المثل‌های فارسی است که به قلم غلامرضا احیدری ابهری از سوی بوستان فدک روانه بازار کتاب شده است. ضرب‌المثل‌های شیرین ایرانی، مالامال از درس‌های زندگی ساز و پندهای حکمت آموز است. همه کسانی که دستی در تعلیم و تربیت دارند، باید قدر این ثروت را بدانند و از لطافت لفظی و معنوی آن، برای تلطیف دل‌ها و تربیت جان‌ها بهره گیرند. بی‌تردید آشنا کردن کودکان با ضرب المثل‌ها، علاوه بر افزایش اندوخته‌های ادبی آنان، به رشد اخلاق و معنویت در آنها نیز مدد خواهد رساند و زندگی بهتری را برای آنان رقم خواهد زد. این کتاب راه آشنایی کودکان عزیز ایرانی را با ضرب المثل‌ها هموار کرده و آلبومی از شیرین‌ترین لطایف ادبی را در اختیار آنان قرار داده است.

کتاب «شهر ضرب‌المثل‌ها» که در پنجمین پویش مطالعاتی «روشنا» به عنوان یکی از سه کتاب محوری این پویش معرفی شده در مدت کوتاهی توانست به چاپ سوم برسد. چاپ اول این کتاب در شمارگان 10هزار نسخه و چاپ دوم آن نیز در تیراژ 5هزار نسخه منتشر و راهی کتابفروشی‌ها شده بود که اکنون در چاپ سوم 5زار نسخه دیگر از این کتاب منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

در پنجمین پویش مطالعاتی «روشنا» علاوه بر کتاب «شهر ضرب‌المثل‌ها» که برای مخاطبان کودک و نوجوان توصیه می‌شود دو کتاب «ملاقات در شب آفتابی» اثر علی موذنی و «گام‌های سلوک» اثر حسن قدوسی‌زاده نیز به مخاطبان معرفی شده است.

«گام‌های سلوک» اثر حسن قدوسی‌زاده دستورالعمل‌هایی در زمینه سیر و سلوک و خودسازی است. در این نوشتار سعی شده است جهت استفاده جوانان به ویژه قشر دانشجو چهل دستور و توصیه اخلاقی برای تهذیب نفس و راهیابی به درجات کمال انسانی ارایه شود. این کتاب از سوی دفتر نشر معارف منتشر و راهی بازار کتاب شده است. همچنین رمان «ملاقات در شب آفتابی» اثر علی موذنی نیز با حال و هوای دفاع مقدس یکی از سبک‌های متفاوت در خلق رمان است که خواننده را غافل‌گیر می‌کند.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
ضرب المثل ترکی خراسان