کشف 32 تن انواع مواد مخدر در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به کشف 32 تن انواع موادمخدر از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت: این میزان کشفیات در مقایسه با سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه یزد، سردار "ایرج کاکاوند" با تاکید بر دستگیری معتادان متجاهر و تابلو در استان، اظهار کرد: دستگیری برهم‌زنندگان احساس امنیت شهروندان به خصوص معتادان به هروئین و شیشه باید در دستور کار باشد.

وی، یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها را بحث موادمخدر و معتادان برشمرد و افزود: تعداد زیادی از جرایم به خصوص سرقت در ارتباط با موادمخدر و معتادان تابلو و ولگرد است.

کاکاوند ضمن اشاره به ماموریت‌های مختلف پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در رابطه با برخورد و مقابله با سوداگران مرگ گفت: افرادی که سلامت خانواده‌ها و جامعه را به خطر می‌اندازند، باید بدانند که استان یزد محل امنی برای جولان تبهکاران و قاچاقچیان مواد مخدر نیست. در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اطلاع‌رسانی و همچنین آموزش همگانی به شهروندان می‌تواند در خصوص پیشگیری و بروز ابتلا به این جرم تاثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف 32 تن انواع موادمخدر از ابتدای سالجاری تاکنون، خاطرنشان کرد: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 50 درصدی را نشان می‌دهد.

وی، ادامه داد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در مدت 11 ماهه سال جاری 40 باند تهیه و توزیع موادمخدر در یزد، شناسایی و متلاشی و بیش از 400 دستگاه خودرو سبک و سنگین در این زمینه نیز توقیف شده است.

سردار کاکاوند بر موضوع اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط و محلات آلوده نیز تاکید کرد و گفت: پلیس باید بر اساس خواسته و نیاز شهروندان، اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و همچنین کنترل و نظارت بر مجرمان سابقه‌دار را نیز در اولویت کاری خود داشته باشد.

وی، ماموریت پلیس مبارزه با موادمخدر را ماموریتی سخت و دشوار برشمرد و افزود: همکاری شهروندان با پلیس و همچنین همراهی و هم پوشانی همه دستگاه‌ها و نهادهای دخیل در امر امنیت در این راه بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی استان یزد، مبارزه بی امان با سوداگران مرگ را از اولویت‌های مهم و کاری پلیس این استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش ماموران پلیس استان و همچنین همکاری مردم با نیروی انتظامی، شاهد ادامه روند مطلوب در خصوص مبارزه با موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کشف یک تن مواد مخدر در تهران