نکات مهم در پیشگیری از شکستن ناخن ها -آکا


1394/11/17

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

ناخن های دست از جمله مواردی هستند که اکثر خانمها به آنها توجه خاصی دارند و در رسیدگی به آنها کوتاهی نمی کنند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید حتما ما را در این مطلب همراهی کنید چرا که یک سری موارد طلایی را برای زیبایی ناخن های شما بویژه در جهت جلوگیری از شکستن ناخن ها برایتان در نظر گرفته ایم که امیدواریم بپسندید.

,[categoriy]

نکات مهم در پیشگیری از شکستن ناخن ها -آکا

آکاایران: نکات مهم در پیشگیری از شکستن ناخن ها

شکستن ناخن ها از جمله مشکلاتی است که برای خانمها پیش می آید که در ادامه به مواردی برای پیشگیری از شکستن ناخن ها اشاره می شود: ,[categoriy] نکات مهم در زیبایی و سلامت ناخن ها: قبل از خوابیدن ناخن ها و اطرافشون را با یه مرطوب کننده ی خوب ماساژ بدهید. این کار باعث افزایش جریان خون شده و به ناخن ها آبرسانی کرده و از خشک شدن و شکنندگی اونا جلوگیری می کند. دو قاشق غذاخوری بادام را با مقداری روغن نارگیل مخلوط کرده و انگشتان خود را هفته ای یکبار در آن فرو ببرید. این کار باعث قوی شدن ناخن ها و افزایش رشد آنها می شود. اگه ناخن شما مستعد شکستگی است، توصیه می کنیم که با مشورت پزشک مکمل ویتامین C مصرف کنید. سبزیجات سبز، اسفناج و کاهو رو به رژیم غذاییتان اضافه کنید تا کمبود آهنی که مانع رشد ناخن ها شده را از بین ببرد. سعی کنید کمتر از لاک و استون استفاده کنید. علاوه بر قرار دادن میزان کافی شیر و پروتئین در برنامه غذایی می توانید مقداری ژلاتین نیز در آب میوه مخلوط کرده و میل کنید. اگر دچار کم خونی هستید، آن را درمان کنید. نکته مهم در درمان کم خونی فقر آهن آن است که باید درمان را تا یکی دو ماه پس از رفع کامل علایم و عوارض ادامه داد تا ذخایر مغز استخوان نیز از آهن سیراب شوند.

به گزارش آکاایران پورتال رنگی _ نکات مهم در پیشگیری از شکستن ناخن هاآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - نوین زی

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
زنان باردار: توجه به نکات مهم پیشگیری از ناشنوایی نوزاد