ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شهروند ساری و آذرخش بندرعباس ؛ بازی برای بقاء


به گزارش خبرنگار ایرنا ، هم اکنون تیم شهروند ساری از 17 بازی گذشته با کسب 15 امتیاز در رده 12 جدول و آذرخس بندرعباس نیز با همین تعداد بازی و کسب 14 امتیاز در رده 13 جدول رقابت ها قرار دارد و هر نتیجه ای غیر از کسب سه امتیاز می تواند شانس آنها را برای بقاء کاهش دهد.
شهروند ساری به عننوان نماینده مازندران در رقابت های فوتسال باشگاههای ایران در حالی امروز در برابر آذرخش بندرعباس قرار می گیرد که به دلیل کسب یک امتیاز از شش بازی گذشته ، هفته پیش دست به تغییر کادر فنی زد و با برکناری سید مهدی ابطحی سرمربی فصل قبل و جاری ، مهدی نعمتی را جایگزین کرد.
اگر چه این تیم در نخستین دیدار پس از تغییر کادر فنی در برابر تیم بالا جدول گیتی پسند اصفهان چهار بر یک متحمل شکست سنگین خانگی شد ، ولی به نظر می رسد که با این تغییر و تحول و شوک وارده ، بتواند نتیجه بهتری کسب کند و از سقوط به لیگ دسته اول فوتسال رهایی یابد.
سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری که از مربیان با سابقه و بومی است در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که تیمش می تواند با برد در برابر آذرخش بندرعباس علاوه بر کنده شدن از رده پایین جدول با اطمینان بیشتری در دیدارهای باقی مانده بازی کند.
مهدی نعمتی افزود : بازیکنان شهروند ساری در آمادگی کامل به سر می برند و تلاش تیم نیز کسب سه امتیاز این دیدار در خارج از خانه است و برای خروج از حواشی نیازمند این سه امتیاز هستیم.
وی ادامه داد : با همدلی که در تیم شهروند ساری است ، بازیکنان نیز هم قسم شدند تا بتوانند با بازی سازی مناسب روند رو به رشدی به تیم بدهند و تیم را از بحران فعلی که گرفتارش شد ، خارج کنند.
تیم شهروند ساری در صورت شکست یا حتی تساوی در بازی امروز به رده سیزدهم جدول سقوط خواهد کرد.
طبق قانون هر سال سه تیم ته جدولی از رقابت های فوتسال لیگ برتر سقوط و سه تیم نیز از لیگ دسته اول جایگزین می شوند و هم اکنون با روند فعلی تیم های شهروند ساری ، آذرخش بندرعباس و کاشی نیلو سه تیمی هستند که بر روی کاغذ به لیگ دسته اول سقوط کرده اند و نجاتشان در زمین بازی به هشت بازی باقی مانده گره خورده است.
6982/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حواشی فوتسال آذرخش بندرعباس ۳-۱ شهروند ساری