ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تونی با لباس ورزشی درتمرینات تراکتورسازی حاضر شد


به گزارش ایرنا، وی که به همراه تمامی دستیاران خود در زمین اختصاصی تراکتورسازی حضور یافته است، ابتدا با بازیکنان صحبت و سپس بر نحوه تمرین شاگردانش نظارت کرد.
سرپرست تراکتورسازی درگفت وگو با ایرنا با رد اخباری مبنی بر سفر تونی به پرتغال، اظهار کرد: این مربی هنوز قرارداد خود با باشگاه را فسخ نکرده و بر این اساس باید در تمرینات حضور داشته باشد.
ایوب ذوالفقاری ادامه داد: قرار است بعد از ظهر امروز جلسه هیات مدیره در تهران پیرامون ادامه همکاری و یا قطع همکاری با تونی برگزار شود.
به گفته وی، تونی استعفای کتبی خود را تقدیم باشگاه کرده است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تمرینات روز گذشته (شنبه) با بازیکنان این تیم وداع کرده بود.
احد شیخ لاری، رسول خطیبی، غلامرضا باغ آبادی به عنوان مربیان بومی و امیر قلعه نویی و حسین فرکی به عنوان گزینه های غیربومی جایگزینی احتمالی این مربی پرتغالی در تراکتورسازی مطرح هستند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 18 امتیاز از 13 بازی در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد.
3038//1352/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مبلغ قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی