سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده زن مجلس: از قاضی پور به چهار مرجع شکایت کردیم


نماینده زن مجلس: از قاضی پور به چهار مرجع شکایت کردیمافکار خبر/ نماینده تهران از شکایت علیه نماینده ارومیه به چهار مرجع دادستانی، هیئت رئیسه مجلس، کمیسیون اصل 90 و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.
شکایت به چهار مرجع علیه قاضی پور

فاطمه رهبر نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با بیان اینکه نادر قاضی پور تنها به زنان ارومیه توهین نکرده، گفت: توهین وی به کل زنان کشور و نماینده های زن بود.
وی افزود: در روزهای گذشته نمایندگان زن مجلس نهم بین خود جلسه ای داشتند و تصمیم گرفته شد تا علیه نماینده ارومیه شکایت شود.
نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه این شکایت به چهار مرجع می شود، افزود: شکایت ما به دادستانی تهران، کمیسیون اصل 90 مجلس، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس تحویل داده می شود.
قاضی پور قبل از انتخابات هفتم اسفند در جمع هواداران خود جملاتی توهین آمیز علیه زنان و دختران بیان کرد.
وی در بخشی از سخنان خود گفت: مجلس جای زنان نیست؛ جای مرد‌ان است. بفرستید‌ سرشان بلا بیاورند‌ تا آبرویتان برود‌؟!

منبع: افکار خبر


ویدیو مرتبط :
سخنرانی قاضی پور نماینده اورمیه در مجلس به ترکی