سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مینی پی‌سی قدرتمند LIVA one: کوچک با قابلیت های بزرگ


مینی پی‌سی قدرتمند LIVA one: کوچک با قابلیت های بزرگآی تی رسان/ شرکت ECS یکی از بزرگ‌ترین تولید‏کنندگان محصولات و قطعات کامپیوتری، به تازگی مینی پی‌‏سی LIVA one را روانه بازار کرده است. این مینی پی‏‌سی به واسطه‏ سخت افزار قدرتمند خود توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف کرده است چرا که در کنار ظاهر زیبا، مصرف بسیار کمی داشته و با ابعاد کوچک (به اندازه یک کتاب) فضای کمی را اشغال می‌‏کند. پایه نگهدارنده LIVA One به کاربر این امکان را می‌‏دهد تا از سیستم خود در حالت‏‌های مختلف حتی در حالتی که دستگاه پشت مانیتور یا تلویزیون نصب شده، استفاده کند.

پردازنده لیوا وان Intel Core i3-6100T از خانواده Skylake است که با فناوری 14 نانومتری ساخته شده و همین امر به مصرف کم و بازدهی بالای این سیستم کمک زیادی کرده است. 80 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD، پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 530، هشت گیگابایت حافظه رم با تکنولوژی DDR3L (نوع کم‌مصرفDDR3)، پشتیبانی از هاردهای 2.5 اینچی ساتا M2 و SSD ،USB3.1 یا Type C) ،micro SD، چهار پورت USB3) یک پورت با قدرت 2.6 آمپر جهت پشتیبانی از SF-Plus، پورت LAN ،WiFi ،Bluetooth4 ،COM Port ،HDMI، D-Sub جهت استفاده از VGA از مشخصات فوق العاده این کامپیوتر کوچک هستند که آن را به یک کیس همه فن حریف مبدل نموده‌اند.

Liva One به تکنولوژی Intel WiDi مجهز است که این امکان را فراهم کرده تا فایل‌های مالتی مدیای خود را از طریق وایرلس به یک نمایشگر بزرگ انتقال داده و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. این محصول از طریق DisplayPort می‌تواند تا روزلوشن 4K را نیز ساپورت کند.

اگر قصد دارید یک کیس قدرتمند در ابعادی بسیار کوچک داشته باشید، LIVA one یک گزینه بی نظیر برای شما خواهد بود. این مینی پی‌‏سی به زودی با گارانتی سازگار در بازار عرضه خواهد شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
دموی مالتی تاچ فریم و مینی پی سی اندرویدی پی کیو لب (PQ Lab)