سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف مرگبار در بزرگراه بابایی


سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: ساعت 7:26 صبح امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی نرسیده به هنگام به سامانه 125 اعلام و سه ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در محل حادث مشاهده شد یک دستگاه پژو 206 به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی منحرف و بعد از برخورد با گاردریل‌ها در فضای بین دو مسیر واژگون و متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: پس از رسیدن آتش‌نشان‌ها یک نفر از سرنشین‌ها که خانمی 24 ساله بود از خودرو خارج و نفر دوم که مرد 26 ساله محبوس در خودرو بود با برش قطعات خودرو خارج شد.

وی ادامه داد: هر دو نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که در نهایت مشخص شد این خانم به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده و نفر دوم که شدیداً دچار آسیب شده بود به مرکز درمانی منتقل شد. بعد از این ایمن‌سازی محل حادثه خودرو به حالت اول بازگردانده شد و عملیات در ساعت 8:52 به پایان رسید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار در بزرگراه !!