سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چهره ها/ سعید طباطبایی: آخرین هفته آذر را با رمان «فقط با یک گره» سر کنید


خبرگزاری کتاب ایران/ سعید طباطبایی درباره کتاب پیشنهادی خود برای مخاطبان عنوان کرد: رمان «فقط با یک گره» که برگرفته از یک رویداد واقعی است، زندگی یک نوجوان افغان و حافظ کل قرآن به نام اسماعیل را روایت می‌کند که در یک خانواده مذهبی رشد کرده و برای به دست آوردن یک زندگی بهتر و آینده‌ای آرمانی، به تهران مهاجرت می‌کند.

داستان‌نویس و منتقد ادبی درباره ویژگی‌های این رمان گفت: محمد میلانی در این رمان با پرداختی قوی از فضا و شخصیت‌ها، به خوبی توانسته جدال بین واقعیت‌های عینی و آموزه‌های دینی یک نوجوان افغانی را در مهاجرت به تهران نشان دهد.

وی افزود: این رمان در اصل روایتگر مهاجرت دردناک افغانستانی‌ها در راه طولانی رسیدن به تهران است. میلانی سعی کرده تا در این اثر به وضوح، وقایع دهشتناک این گروه از مهاجران را به تصویر کشیده و نشان دهد که مساله «هجرت» مفهومی فراتر مرزها و سرزمین‌ها دارد.

«فقط با یک گره» نوشته محمد میلانی با شمارگان 500 نسخه، 376 صفحه و بهای 22 هزار تومان از سوی نشر بوتیمار روانه کتابفروشی‌ها شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برنامه اسرا: گلچین هفته دوم آذر ماه (14 آذر 92)