ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لجبازی اسکوچیچ برای رسیدن به پول هنگفت است


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 09:42

لجبازی اسکوچیچ برای رسیدن به پول هنگفت

کاپ/ رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: در حال برآورد خسارت وارده به ورزشگاه غدیر هستیم.
کاظم طالقانی درباره حاشیه های پایانی بازی روز گذشته استقلال مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: طرفداران تیم فولاد به دلایل نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری لیگ برتر همچنین حذف شدن از جام حذفی ناراحت هستند و سعی دارند تا از این طریق اعتراض خود نسبت به نتایج تیم شان را ابراز کنند که البته این روشی که شب گذشته انتخاب کردند صحیح نیست.
وی افزود: ضرر زدن به ورزشگاه غدیر که متعلق به خود آنها و باشگاه فولاد است چیزی جز ضرر مالی برای آنها در پی نخواهد داشت.
رئیس هیات فوتبال خوزستان خطاب به مسئولان باشگاه فولاد گفت: متاسفانه اصرار بر ادامه همکاری با اسکوچیچ موجبات این شرایط را فراهم کرده که یکی از نمایندگان استان که همواره نتایج خوبی در لیگ کسب می کرد این فصل به تمام رقبا باخته است.
طالقانی تاکید کرد: سرمربی تیم برای درآمدزایی و رسیدن به اهداف خاصی که دنبال می کند با لجبازی روی حرفش ایستاده و حاضر نیست از سمتش کناره گیری کند اما مسئولان فولاد باید هرچه زودتر به این همکاری پایان دهند تا شرایط برای فولاد از این بدتر نشود. سقوط این تیم به لیگ دسته پایین اتفاق غیرممکنی نیست و اگر سریع تر تصمیم درستی در این باره گرفته نشود ممکن است بار دیگر فولاد همچون چند فصل پیش به دسته پایین سقوط کند.
وی که نتایج نمایندگان فوتبالی استان خوزستان در لیگ های مختلف را در بیلان کاری سالانه هیات فوتبال استان موثر می داند، اضافه کرد: ما جلسات متعددی با مسئولان باشگاه فولاد برگزار کرده ایم و آنها را نسبت به عاقبت کار مطلع ساختیم اما در نهایت این خودشان هستند که باید تصمیم بگیرند. حالا با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات فولادی ها می توانند با جا به جایی سرمربی و جذب بازیکنان کارآمد در نیم فصل دوم نتایج اخیر را جبران کنند.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ ادامه داد: با توجه به اینکه خارج از استان هستم از میزان خسارات وارده به ورزشگاه غدیر اطلاع دقیق ندارم اما در طول مسابقه دیشب از طریق تلفن با همکارانم در ارتباط بودم. قرار است امروز برآورد دقیقی از خسارت شب گذشته به دست ما برسد تا آن را به باشگاه فولاد ارجاع دهیم. قطعا مسئولان باشگاه فولاد به عنوان میزبان این رقابت مسئول پرداخت هزینه های وارده خواهند بود.
طالقانی در پایان تاکید کرد: حضور یک مربی کاربلد و آشنا به فوتبال استان خوزستان قطعا می تواند شرایط را به شکل مطلوبی تغییر دهد. از سویی از تماشاگران فوتبال دوست خوزستانی می خواهم که اعتراض شان را از راه های بهتری که وجود دارد مطرح کنند. گرچه به آنها حق می دهم که از نتایج تیم محبوب شان ناراضی باشند. به مسئولین فولاد هم پیشنهاد می دهم که هرچه زودتر تصمیم عاقلانه درباره اسکوچیچ اتخاذ کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
انتقاد امام جمعه سراب از دادن پول هنگفت به بازیکنان تراکتور