ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جایزه «مرد وفادار به یک باشگاه» در سال ۲۰۱۶ به مالدینی اهدا شد+عکس


به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بیلبائو امروز از سوی انجمن« مرد وفادار به یک باشگاه» مامور شد تا بین دو نیمه دیدار مقابل سلتاویگو در ورزشگاه خود مراسمی را برای پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان برپا کند.

این مراسم برای تجلیل از مالدینی که وفادار به باشگاه میلان بوده است برگزار شد و جایزه «مرد وفادار به یک باشگاه» در سال 2016  به او تقدیم شد.

سال گذشته نیز باشگاه اتلتیک بیبائو این جایزه را به متئو لتیسیر بازیکنی که همه عمر ورزشی خود را در تیم فوتبال ساوتهمپتون تجربه کرد، اهدا نمود.

این جایزه‌ برای بازیکنان وفادار به باشگاه‌های خود اهدا می‌شود. از جمله بازیکنان مشهوری که پیشتر این جایزه را کسب کردند اینیستا کاپیتان بارسلونا و دروسی کاپیتان رم بوده است.

انتهای پیام/ک

 

 


ویدیو مرتبط :
زیباترین دختر سال 2011! مراسم نهایی اهدا جایزه